Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Blogowanie w biznesie

Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
7,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788360501474
liczba stron
233
słowa kluczowe
blogi
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, tłumaczy dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.Pokazuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na kształt strategii marketingowych, innowacje produktów i powstawanie now

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1723
Kamila | 2016-10-22
Na półkach: 2016, Przeczytane
książek: 964
Matizz_2 | 2014-05-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 maja 2014
książek: 137
kinga1711 | 2016-11-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8789
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 109
ceha_wb | 2014-11-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 323
globetrotter | 2014-01-19
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd