100 Things Every Designer Needs to Know About People
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- New Riders
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wydania:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- angielski
- Tagi:
- ux ui user experience psychology design
We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you’ll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play.
Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as:
What grabs and holds attention on a page or screen?
What makes memories stick?
What is more important, peripheral or central vision?
How can you predict the types of errors that people will make?
What is the limit to someone’s social circle?
How do you motivate people to continue on to (the next step?
What line length for text is best?
Are some fonts better than others?
These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 246
- 83
- 22
- 19
- 7
- 5
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki 100 Things Every Designer Needs to Know About People
Dodaj cytat
Opinia
Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.
P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)
Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z...
więcej Pokaż mimo to