Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

100 Things Every Designer Needs to Know About People

Wydawnictwo: New Riders
8 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
liczba stron
256
słowa kluczowe
ux, ui, user experience, psychology, design
język
angielski
dodał
Ewa

We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs....

We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you’ll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play.

Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as:

What grabs and holds attention on a page or screen?
What makes memories stick?
What is more important, peripheral or central vision?
How can you predict the types of errors that people will make?
What is the limit to someone’s social circle?
How do you motivate people to continue on to (the next step?
What line length for text is best?
Are some fonts better than others?
These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick.

 

źródło opisu: http://www.peachpit.com/store/product.aspx?isbn=0321767535

źródło okładki: http://www.peachpit.com/store/product.aspx?isbn=0321767535

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 145
Ewa | 2012-03-28
Na półkach: Przeczytane, UX.
Przeczytana: 28 marca 2012

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.

P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czarownica

http://szatanwodkaksiazki.blogspot.com/2017/12/czarownica.html Gdy społeczeństwem wstrząsa straszna zbrodnia, ludzie chcą znaleźć winnego, który poni...

zgłoś błąd zgłoś błąd