Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie wartością firmy w dobie kryzysu

Wydawnictwo: CeDeWu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8387885355
liczba stron
237
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Gospodarka światowa w roku 2002 znalazła się w fazie dekoniunktury. Poza nielicznymi krajami nastąpiło istotne zahamowanie wzrostu gospodarczego. Po serii kryzysów walutowych na przełomie XX i XXI wieku powszechnie uświadomiona została konieczność budowy nowej, globalnej architektury finansowej, która odpowiadałaby wyzwaniom liberalizacji wspomaganej przez nowoczesne technologie...

Gospodarka światowa w roku 2002 znalazła się w fazie dekoniunktury. Poza nielicznymi krajami nastąpiło istotne zahamowanie wzrostu gospodarczego. Po serii kryzysów walutowych na przełomie XX i XXI wieku powszechnie uświadomiona została konieczność budowy nowej, globalnej architektury finansowej, która odpowiadałaby wyzwaniom liberalizacji wspomaganej przez nowoczesne technologie telekomunikacyjne i informatyczne. Jednak mimo szeregu podjętych inicjatyw i działań, początek XXI wieku przyniósł kilkanaście spektakularnych przypadków (w tym Enron, Worldcom), które zachwiały zaufaniem inwestorów do rynków finansowych, w szczególności do ich przejrzystości i wiarygodności informacji. Tak zwana kreatywna księgowość w połączeniu z nieuczciwością firm audytorskich spowodowała, że kwestionowane są również zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, mające na celu wzrost bogactwa akcjonariuszy.Polecając tę książkę Czytelnikom jesteśmy przekonani, że nie występuje kryzys koncepcji zarządzania zorientowanej na powiększanie wartości przedsiębiorstwa, wręcz przeciwnie bez szerokiego wdrożenia zasad, metod, procedur i rozwiązań rekomendowanych przez VBM w praktyce gospodarczej nie będzie możliwe szybkie wyjście z dekoniunktury. VBM nie jest jednym z leków, który pomaga, ale jedynym sensownym i sprawdzonym narzędziem zarządzania, dynamizującym wzrost przedsiębiorstw, branż i gospodarki, szczególnie w dobie kryzysu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd