Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zakamarki marki

Seria: Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo: Onepress
7,16 (242 ocen i 34 opinie) Zobacz oceny
10
9
9
22
8
60
7
84
6
50
5
11
4
5
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324633340
liczba stron
212
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić...

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.

 

źródło opisu: http://onepress.pl

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 39
Jakub | 2012-04-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: kwiecień 2012

Moja pierwsza lektura związana z biznesem i marketingiem (wcześniej w pokrewne tematy wprowadzały mnie publikacje stricte ekonomiczne). Tkaczyk zaspokaja potrzebę poznania elementarnych podstaw z zakresu wiedzy o współczesnych narzędziach marketingowych. Pisze o kreowaniu marki od najwcześniejszych etapów procesu i o zarządzaniu nią na rynku, także z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak media społecznościowe. Ujmuje problem w sposób prosty i czytelny,w którym odnajdą się nawet osoby bez żadnych podstaw wynikających np. z wykształcenia. Wielki plus za liczne (bardzo!) przykłady z rodzimego rynku. Serdecznie polecam wszystkim zainteresowanym otworzeniem własnej firmy, wejściem w świat reklamy i marketingu oraz studentom I-II roku studiów związanych z tematem.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
220 linii

Jest to książka dla młodzieży, po którą spokojnie mogą sięgnąć także starsi czytelnicy. Jednym z głównych motywów książki wydaje się jazda autobusem i...

zgłoś błąd zgłoś błąd