Oszukać radar : jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Under the radar : talking to today's cynical consumer
- Wydawnictwo:
- WIG-Press
- Data wydania:
- 2001-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2001-01-01
- Liczba stron:
- 252
- Czas czytania
- 4 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8387014729
- Tłumacz:
- Magdalena Wajda
- Tagi:
- reklama socjologia metody reklamy
Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej - nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania.
Chcielibyśmy pokazać, jak docierać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, że nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie ogólnokrajowej marki stało się niemal niemożliwe. Gdy koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie, a domy handlowe są tak przeładowane, że trudno sprawić, by konsument dostrzegł produkt, nie mówiąc już o zakupie.
Jak zareklamować coś ludziom, którzy sobie tej reklamy nie życzą.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 6
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Oszukać radar : jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Od kilku już lat, co jakiś czas korciło mnie, by sięgnąć po latach po wydaną w 2001 roku książkę Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać. Jej autorami są Jonathan Bond oraz Richard Kirshenbaum – legendy marketingu lat 90. Mgliście pamiętałem, że główny przekaz w ich książce brzmiał – współczesny klient jest już tak cyniczny, inteligentny i wyczulony na reklamy, że nie da się dłużej wciskać mu zwykłego marketingowego kitu. Należy umieć oszukać jego radar i dawać mu inteligentne, wyrafinowane treści.
Przypominałem sobie o tej idei, za każdym razem gdy widziałem znów jakiś prostacki – bo już nie banalny – marketing kolejnej gwiazdki instagrama, YouTube’a czy TikToka. Gdy dzieciaki i młodzież wprost zaczęła deklarować, że chce być gwiazdami mediów społecznościowych i robić hajs na kontraktach reklamowych. Przychodziło mi wówczas na myśl, że nie dość, że nie ma już wyrafinowanego klienta, klienta znudzonego reklamami, a wręcz przeciwnie, ten klient chce kupować to co mają mniej lub bardziej rozpoznawalne gwiazdki i chce być taki jak one. To zjawisko nieźle pokazał film Podróbki sławy (Fake Famous, reż. Nick Bilton, 2021).
[...]
całość:
https://www.speculatio.pl/oszukac-radar/
Od kilku już lat, co jakiś czas korciło mnie, by sięgnąć po latach po wydaną w 2001 roku książkę Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać. Jej autorami są Jonathan Bond oraz Richard Kirshenbaum – legendy marketingu lat 90. Mgliście pamiętałem, że główny przekaz w ich książce brzmiał – współczesny klient jest już tak cyniczny, inteligentny i wyczulony...
więcej Pokaż mimo toPełno w tej książce kryptoreklamy i przechwałek, ale na pewno ilość dobrych rad i klarowność przekazu rekompensują tę wadę.
Pełno w tej książce kryptoreklamy i przechwałek, ale na pewno ilość dobrych rad i klarowność przekazu rekompensują tę wadę.
Pokaż mimo to