Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Oszukać radar : jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać

Tłumaczenie: Magdalena Wajda
Wydawnictwo: WIG-Press
7,2 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
1
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Under the radar : talking to today's cynical consumer
data wydania
ISBN
8387014729
liczba stron
252
słowa kluczowe
reklama, socjologia, metody reklamy
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
visenna88

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej - nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania. Chcielibyśmy pokazać, jak...

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej - nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania.

Chcielibyśmy pokazać, jak docierać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, że nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie ogólnokrajowej marki stało się niemal niemożliwe. Gdy koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie, a domy handlowe są tak przeładowane, że trudno sprawić, by konsument dostrzegł produkt, nie mówiąc już o zakupie.

Jak zareklamować coś ludziom, którzy sobie tej reklamy nie życzą.

 

źródło opisu: WIG-press, 2001

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 716
visenna88 | 2011-08-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 02 sierpnia 2011

Pełno w tej książce kryptoreklamy i przechwałek, ale na pewno ilość dobrych rad i klarowność przekazu rekompensują tę wadę.

książek: 251
krawat | 2013-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2011 rok
książek: 100
BartBass | 2013-09-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 31
Malwina | 2012-08-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2007 rok
książek: 13
Adam | 2012-01-10
Na półkach: Przeczytane, Reklama
książek: 230
Panzerfaust | 2015-09-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 128
panek | 2015-04-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 181
kasharos | 2014-12-07
książek: 1791
Frogiś | 2013-05-27
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd