forum Oficjalne Aktualności
Wskaż książkę, której czytanie to sama przyjemność!
Od stycznia do kwietnia na antenie Czwórki Polskiego Radia Sylwia Stano i Zofia Karaszewska z Bibliocreatio polecały wartościową literaturę dla młodych czytelników. Teraz czas na Was – wybierzmy książkę, od której nie sposób się oderwać.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [46]
Ida sierpniowa
Jeżycjada
Szukając Alaski
Drugą bardzo polecam. Spodoba się każdemu i uczy
"Julietta" - komedia Markiza de Sade'a ;)
Tylko dla zdrowych dorosłych.
Wyznaję
To moja propozycja do listy książek,których czytanie to sama przyjemność.
Książka na dłużej- 760 stron, a tak naprawdę czyta się błyskawicznie.
Cokolwiek by o niej powiedzieć zawsze będzie za mało - wobec tego polecam.
Inne książki, które mogłyby też się tutaj znaleść toHańba i jeszcze kilka...
Aż dziwię się nie widząc tej pozycji na liście... Zaklęci w czasie autorstwa Audrey Niffenegger to jedna z tych książek, o których ciężko zapomnieć i o których myśląc od razu mamy w głowie cały ich obraz i klimat. Przemyślana i piękna historia o życiu i wspomnieniach. To, co najbardziej mnie w niej urzekło, to chyba fakt, że...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Podziemia Veniss
,,Podziemia Veniss" Jeffa VanderMeera
Jest to książka więcej niż niesamowita. Może zabrzmi to trywialnie, ale czytając ją przenosimy się do nowego świata. Ponurego, pogrążonego w anarchii i szalonego, lecz jednocześnie niezwykle fascynującego.
Zamieszkanego przez niepokojących ludzi*, będących cieniem samych...
Dla mnie Igrzyska śmierci
Niby obciach, bo książka młodzieżowa, i do tego popularna, ale na litość, moje 26 lat to jeszcze nie starość, balkonik i wieczorki dansingowe w Klubie Seniora, więc się wstydzić nie będę ;) W tej książce podoba mi się wszystko - historia, bohaterowie, język, a przede wszystkim prowadzenie akcji, które nie...
Rio Anaconda. Gringo i ostatni szaman plemienia Carapana
oraz / lub
Gringo wśród dzikich plemion
Nie tylko "dobre, bo polskie", ale po prostu NAJLEPSZE, a w dodatku POLSKIE!
Wojciech Cejrowski nie ma sobie równych, ani nawet...
Mistrz i Małgorzata
(a szczególnie wydanie Muzy w twardej okładce z ilustracjami Iwana Kulika)
To nie jest one-night-stand ale przyjemność która trwa i trwa. Wydanie w twardej oprawie przyjemniej jest zamówić z dostawą do domu. Wyjątkowo piękne ale wyjątkowo niekieszonkowe. Lekko w portfelu, wiele pod pachą.
W zasadzie to...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
"Intruz" Stephenie Meyer
Książka o miłości,przyjaźni i więziach ludzkich. Płakałam, czytając jak Jared bije Wagabundę, a tak naprawdę swoją ukochaną Melanie. Płakałam, gdy Jamie dowiedział się, że jego siostra żyje. Płakałam przez całą książkę. Cenię bardzo Wagabundę, bo choć jest innym gatunkiem była "człowiekiem" w przeciwieństwie do ludzi. Chciała poświęcić swoje...