-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać438
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant13
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać6
Biblioteczka
2024-06-08
2023-08-08
2023-04-22
Świetna książka, która na stałe stanie przy moim biurku, bo wiem, że często będę do niej sięgać. Najmocniejsze punkty dla mnie to sposoby na badanie rynku poprzez analizę opinii i komentarzy w internecie (nigdy bym na to nie wpadła) oraz lista chwytliwych tytułów (formuł copywriterskich). Same konkrety, super przydatne wskazówki, prosty i zrozumiały styl, łatwość czytania, samo sedno bez lania wody. Polecam.
Świetna książka, która na stałe stanie przy moim biurku, bo wiem, że często będę do niej sięgać. Najmocniejsze punkty dla mnie to sposoby na badanie rynku poprzez analizę opinii i komentarzy w internecie (nigdy bym na to nie wpadła) oraz lista chwytliwych tytułów (formuł copywriterskich). Same konkrety, super przydatne wskazówki, prosty i zrozumiały styl, łatwość czytania,...
więcej mniej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2022-01-06
2021-08-14
Dużo mi dała ta książka. Zmieni moją organizację pracy. Warto przeczytać.
Dużo mi dała ta książka. Zmieni moją organizację pracy. Warto przeczytać.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to