Filtry
Książki w biblioteczce [19]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie. Ryan Hoover, Eyal Nir
Średnia ocen:
7,4 / 10
57 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 355 Opinie: 13
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
6,8 / 10
451 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1168 Opinie: 62
Okładka książki Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,5 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych Steve Krug
Średnia ocen:
7,8 / 10
11 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 98 Opinie: 1
Okładka książki Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Mattias Behrer, Joeri van den Bergh
Średnia ocen:
5,3 / 10
9 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 53 Opinie: 2
Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media Monika Czaplicka
Średnia ocen:
6,9 / 10
32 ocen
Czytelnicy: 140 Opinie: 7
Okładka książki Jak wygrywać kampanie. Komunikacja dla zmian Chris Rose
Średnia ocen:
7,3 / 10
3 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 7 Opinie: 1
Okładka książki Marketing Robin Hooda Katya Andresen
Średnia ocen:
5,3 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 10 Opinie: 2
Okładka książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online Artur Maciorowski
Średnia ocen:
5,9 / 10
32 ocen
Czytelnicy: 82 Opinie: 3
Okładka książki Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande
Średnia ocen:
6,0 / 10
8 ocen
Czytelnicy: 26 Opinie: 3
Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Średnia ocen:
7,2 / 10
44 ocen
Czytelnicy: 178 Opinie: 10
Okładka książki Rewolucja social media Michał Sadowski
Średnia ocen:
5,9 / 10
119 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 320 Opinie: 20
Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty Anna Miotk
Średnia ocen:
6,0 / 10
32 ocen
Czytelnicy: 126 Opinie: 6
Okładka książki Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów Henry Jenkins
Średnia ocen:
7,3 / 10
43 ocen
Czytelnicy: 127 Opinie: 2
Okładka książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić Chip Heath, Dan Heath
Średnia ocen:
7,3 / 10
233 ocen
Czytelnicy: 1244 Opinie: 40
Okładka książki Zakamarki marki Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
7,0 / 10
430 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1251 Opinie: 58