rozwińzwiń

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Okładka książki Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande
Okładka książki Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Erica SadunSteve Sande Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
240 str. 4 godz. 0 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Pitch Perfect: The Art of Promoting Your App on the Web
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2014-03-17
Data 1. wyd. pol.:
2014-03-17
Liczba stron:
240
Czas czytania
4 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324683277
Tłumacz:
Marta Najman
Tagi:
e-biznes marketing IT aplikacje
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
66
44

Na półkach: ,

Książka może być jak najbardziej przydatna, ale głównie dla zagranicznych odbiorców. Idealna reklama przede wszystkim mówi o... idealnej reklamie, ale na blogach internetowych. Czyli na co należy zwracać uwagę przy aplikacji, przed wysłaniem jej blogerowi do recenzji. Przed wypuszczeniem własnej aplikacji na rynek warto przeczytać ją, aby móc określić słabe i mocne strony swojego dzieła i spojrzeć na nią oczami klienta. Nie mniej jednak cała treść skupia się głównie na dobrym zaprezentowaniu blogerowi swojej aplikacji, co przydatne może być także przy reklamowaniu jej pod każdym kątem, jednak nadal pozostaje to pewna nisza, pewna część wiedzy przy szeroko pojętej reklamie.

Książka może być jak najbardziej przydatna, ale głównie dla zagranicznych odbiorców. Idealna reklama przede wszystkim mówi o... idealnej reklamie, ale na blogach internetowych. Czyli na co należy zwracać uwagę przy aplikacji, przed wysłaniem jej blogerowi do recenzji. Przed wypuszczeniem własnej aplikacji na rynek warto przeczytać ją, aby móc określić słabe i mocne strony...

więcej Pokaż mimo to

avatar
309
58

Na półkach: ,

Zamiast podtytułu "Sztuka promowania aplikacji w internecie" powinno widnieć zdanie: Dlaczego powinieneś promować się na naszym blogu? Książka to wychwala pod niebiosa stronę TUAW, na której recenzję zamieszczają autorzy. W środku znajdują się tak oczywiste rzeczy, że wstyd o tym pisać (jak napisać maila do blogera, żeby mu się przypodobać, czego nie pisać i dlaczego bloger jest świętą krową).

Zamiast podtytułu "Sztuka promowania aplikacji w internecie" powinno widnieć zdanie: Dlaczego powinieneś promować się na naszym blogu? Książka to wychwala pod niebiosa stronę TUAW, na której recenzję zamieszczają autorzy. W środku znajdują się tak oczywiste rzeczy, że wstyd o tym pisać (jak napisać maila do blogera, żeby mu się przypodobać, czego nie pisać i dlaczego bloger...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1662
1653

Na półkach: , ,

Książka jest swoistym przewodnikiem dla dewelopera aplikacji o tym jak wypromować swój program. Składa się z ośmiu, wyważonych objętościowo i logicznie poukładanych rozdziałów. Tak jak większość tego typu publikacji, możemy wyróżnić część teoretyczną i praktyczną, chociaż w przypadku tej książki autorzy bardzo zgrabnie przechodzą pomiędzy tym co powinno być, a tym co jest w rzeczywistości.

Autorami książki są Erica Sadun oraz Steve Sande, uznani autorzy książek o podobnej tematyce ale przede wszystkim doświadczeni blogerzy piszący dla The Unofficial Apple Blog (TUAW),będącym jednym z największych i najbardziej opiniotwórczych serwisów dotyczących aplikacji i gadżetów dla sprzętu z logiem ugryzionego jabłuszka.

Swoją historię, autorzy zaczynają od przedstawienia tego jak funkcjonują blogi oraz jak wygląda typowy dzień blogera. Ponadto rozłożony jest na części pierwsze proces, powstawania recenzji i jakie skutki mogą odnieść recenzje różnego typu. Rozdział ten szczególnie polecam osobom, które zamierzają skonfrontować się po raz pierwszy ze światkiem recenzenckim.

Pełna recenzja na:
http://moznaprzeczytac.pl/idealna-reklama-sztuka-promowana-aplikacji-w-internecie-erica-sadun-steve-sande/

Książka jest swoistym przewodnikiem dla dewelopera aplikacji o tym jak wypromować swój program. Składa się z ośmiu, wyważonych objętościowo i logicznie poukładanych rozdziałów. Tak jak większość tego typu publikacji, możemy wyróżnić część teoretyczną i praktyczną, chociaż w przypadku tej książki autorzy bardzo zgrabnie przechodzą pomiędzy tym co powinno być, a tym co jest w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    13
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • 2016
    1
  • Programowanie/Strony
    1
  • Ebook
    1
  • 2013
    1
  • Ulubione
    1
  • 2018 inwentaryzacja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie


Podobne książki

Przeczytaj także