Opinie użytkownika
Seria „Czarny lotos” – Bang, Echo i Hush – to kontrowersyjna i szokująca swoją treścią trzytomowa powieść. Mamy w niej do czynienia z mocną i pokręconą na maksa akcją. Historia opisana w niej mrozi krew w żyłach, bo główna bohaterka zostaje wyrwana ze swojej pięknej bajki i dosłownie wrzucona do piekła, które zostawia na niej piętno do końca jej życia.
Tego typu książki...
Miałam przyjemność przeczytać tę książkę jeszcze w czasie jej tworzenia. Już wtedy podbiła moje serce, ale po odświeżeniu sobie jej teraz, wiem, że nadal wywiera na mnie ogromne wrażenie nawet po tak długim czasie.
Monika ukazuje nam, że jesteśmy w stanie zaryzykować za wszelką cenę dla najbliższej naszemu sercu osoby. Nie poddawać się i pomimo ogromnej nieufności do...
„Stał się moim kawałkiem nieba.
Uzdrowił moje skrzydła”.
„Zapisane w pamięci” to rodzaj książki, która pozostaje w naszej pamięci na długi czas. To co zafundowała nam Ewa Pirce na kartach tej powieści jest istnym rollercoasterem emocji. Podjęty przez nią temat znęcania się psychicznego i fizycznego jest niezwykle trudny, ale w stu procentach udało jej się idealnie oddać...
„Zapadnij w serce” Ginger Scott to poruszająca serce czytelnika książka. Historia ukazana w niej pokazuje nam, jak ulotne potrafią być chwile. Jak jedna sytuacja potrafi zmienić nas i pozostawić rozbitych. To właśnie spotkało Rowie. Niegdyś pełna życia i towarzyska dziewczyna, zamienia się w stłamszoną i trzymającą się w cieniu namiastkę dawnej siebie. Możemy zobaczyć...
więcej Pokaż mimo to
To moja trzecia książka napisana przez polskiego autora. I niestety po przeczytaniu tej miałam mieszane uczucia, musiałam przetrawić ją przez kilka dni i zdecydować, w którą stronę pójdzie moja opinia. „Gordian” jest moją pierwszą przeczytaną książką Melissy Darwood i niestety nie mam porównania do innych jej wydanych pozycji.
Książka była zdecydowanie zaskoczeniem dla...
Książka jakoś zbytnio nie wstrząsnęła moim światem. Wręcz była przeciętna i przewidywalna, ale nie skreślałabym jej tak łatwo. Nie ukrywam, że sięgnęłam po nią zafascynowana okładką, jak to kobieta. Miałam nadzieję, że zmagania między bohaterami będą bardziej intrygujące, a okazały się dość utarte schematycznie.
Głupi zakład Oza z przyjaciółmi z drużyny doprowadza go do...
Książkę przeczytałam w ramach booktoru na Instagramie.
„Poniżenie” Stylo Fantôme jest dość specyficzną książką. Nie każdemu może spodobać się to, co dzieje się w niej. Moim zdaniem treść, która znajduje się w środku nie powinna być z całą pewnością czytana przez młodych czytelników. Sposób w jaki jest ona napisana może ich nieco zdeprymować.
Pierwsze co rzuciło mi się w...
Zachęcona ciekawym opisem i genialną okładką, postanowiłam zapoznać się z tą książką. Nie miałam wcześniej styczności z twórczością tej autorki, ale pomimo tego nie zawiodłam się.
Cass to młoda dziewczyna, której życie wywraca się do góry nogami w ciągu jednego roku. Jej ukochany tata zostawia ją i matkę, odchodząc do innej kobiety. Kolejnym ciosem jest odtrącenie przez...
Kolejna niebanalna książka, ale takie właśnie lubię. Dopiero jak zaczęłam ją czytać zorientowałam się, że już ją kiedyś czytałam, ale ponownie zrobiła na mnie dobre wrażenie. Czasem dobrze jest odświeżyć sobie coś co już się kiedyś czytało.
Książka opowiada nam historię Mikayli – dziewczyny, która myślała, że ma wszystko. Kochającego chłopaka, wierną przyjaciółkę i...
Muszę przyznać, że historia tych młodych bohaterów bardzo mnie urzekła, choć nie da się ukryć, że była dość przewidywalna.
Książka opowiada o trójce przyjaciół – Sawyero Vincent, Beau Vincent i Ashton Gray. Przyjaźń ta trwa odkąd tylko sięgają pamięcią. Jednak wszystko nagle się zmienia, gdy dziewczyna wybiera jednego z przyjaciół i tym samym wieloletnia przyjaźń się...