Opinie użytkownika
Poradnik małego skauta" jest to świetna książka dla dzieci napisana prostym zrozumiałym językiem. Miałam świetna frajdę czytając ją z moim synem, który wchłaniał informacje jak gąbka. W środku znajdziemy piękne ilustracje jak i ważne, ciekawe informacje, które przydadzą się nam w wędrówce po lesie. Jestem pewna, że rodzice i dzieci skorzystają z wiedzy nabytej dzięki tej...
więcej Pokaż mimo to
"Szybki i łatwy" jest to 2tom z serii "Niegrzeczna kolekcja". Recenzje pierwszego tomu znajdziecie na moim profilu. Mogę powiedzieć, że ta książka ratuje fatalny 1tom. Pomysł na książkę bardzo mi się spodobał jak i głowni bohaterowie. Muszę przyznać, że nie czytałam książki z wątkiem speed dating.
Beata młoda kobieta, która pracuje w prywatnym gabinecie ginekologicznym...
Niebiańskie tsunami" jaka to była idealna książka na moje wakacje. Czyta się szybko i przyjemnie a co najważniejsze wciąga tak, że nie wiesz kiedy już połowa bądź cała ksiażka za Tobą 😁😊
Nadia to młoda piękna kobieta, która od czterech lat nie widziała swojego byłego chłopaka Ethana, ponieważ nie wybaczyła mu ona zdrady( i ja się jej nie dziwie). Jej najlepszym...
"Szef mojego serca" ehh... szczerze to najgorsza książka jaka przeczytałam w tym roku. Boże jak ja się przy niej wymęczyłam dobrze, że jest krótka bo inaczej bym jej nie skończyła. Niestety brakowało tu chemi , za szybkie zakochanie się bohaterów no masakra dużo rzeczy mi tu brakowało a szkoda bo pomysł z sekretem głównego bohatera był naprawdę fajny. Żałuję, że pierwsze...
więcej Pokaż mimo to"Miłość to sprawa dla szefa" jest to pierwszy tom mówiący o Emmie oraz Liamie i Seanie. Jest to romas, który miał fajny pomysł na fabułę ale liczyłam na coś więcej bardziej hot. Emma to zabawna kobieta, która nie myśli co robi (najpierw robi później myśli). Sean jest kobieciarzem zmienia kobiety jak rękawiczki. Co wieczór inna i tylko na jedną noc. Liam jest mężczyzna który...
więcej Pokaż mimo to"Poradnik małego skauta" jest to świetna książka dla dzieci napisana prostym zrozumiałym językiem. Miałam świetna frajdę czytając ją z moim synem, który wchłaniał informacje jak gąbka. W środku znajdziemy piękne ilustracje jak i ważne, ciekawe informacje, które przydadzą się nam w wędrówce po lesie. Jestem pewna, że rodzice i dzieci skorzystają z wiedzy nabytej dzięki tej...
więcej Pokaż mimo to"Jak zapewnić lepszą przyszłość swojemu dziecku 7 cech, które warto rozwijać" jest to moje pierwsze spotkanie z książką autorki. Po przeczytaniu tego poradnika sprawdziłam czy napisała autorka inne książki , ponieważ byłam ciekawa oraz chciałam wiedzieć czy natknę się na kolejną tak dobrą, ciekawą, uczącą książkę. To jest drugi poradnik, ale myślę, że może skusze się na...
więcej Pokaż mimo to
"60" jest to debiut autorki, ale czy udany musicie przeczytać i ocenić sami. Szczerze nie byłam gotowa na taką książkę na początku miałam problem by wgryźć się w historię, ale później było już dobrze. To nie jest książka dla wszystkich i jestem pewna, że opinie będą różne ja jednak czekam na 2tom.
Walerija jest modelka, ktora żyje w Warszawie i prowadzi imprezowe życie...
" Ten którego pragnę " jest to książka pełna emocji, której nie da się odłożyć gdy człowiek się wciągnie. Przyznam, że na początku miałam problem by wgryźć się w tą powieść. Na szczęście udało mi się przełamać te barierę i resztę książki pochłonęłam ekspresowo. Teraz trochę o fabule i pohaterach.
Emily to młoda kobieta, która nie chce żyć w cieniu swojego ojca. Dziewczyna...
"Druga szansa" jest to książka, która wciąga od pierwszej strony i czytając ją jesteście tak ciekawi co będzie dalej, że ciężko jest ją odłożyć. Autorka ma lekki, przyjemny styl pisania. Dla mnie minusem tej książki było gdy główna bohaterka mówiła o sobie w formie trzecioosobowej strasznie mnie to irytowało i wtedy traciłam wątek a w głowie pojawiało się nosz kurrrde !! 😡...
więcej Pokaż mimo to
"Zakazana namiętność" jest to moje kolejne spotkanie z twórczością autorki i przyznam, że lubię jej pióro bo jest lekkie i książkę czyta się szybko, przyjemnie po prostu się płynie. Powieści jest z kategorii romans, obyczajówka dla mnie jednak podchodzi ona pod new adult i z tego co sprawdziłam kilka osób myśli tak jak ja.
Valentina to grzeczna, poukładana nastolatka,...
Książkę czytałam dość dawno. Pamiętam, że mi się podobała bo pochłonęłam ją w jeden dzień jednak dzisiaj już nawet nie pamiętam o czym była nie zapadła mi ona w pamięci.
Dla osób, które lubią książki mafijne polecam aby przeczytali.
"Piękne blizny" jest to moja pierwsza książka autorki jaką miałam okazję przeczytać. Hmm...Szczerze nie wiem co o niej myśleć. Pomysł na fabułę był naprawdę super, jednak zostało to trochę spaprane za szybką akcją. Wszystko mi tak migło przed oczami, czuję niedosyt w uczuciach między bohaterami. Książka była przewidywalna i to dość bardzo niestety.
Charlotte to młoda...
"Obiecasz mi" to już 3 tom z serii "Ada Czarnecka i Krystian Wilk". Ciesze się, że mogłam powrócić do świata naszych głównych bohaterów. Zapomniałam jaką przyjemność miałam z czytania poprzednich części jak i tej. Na początku miałam problem by się wciągnąć w historię i zapamiętać niektóre postacie, ale to nie wina powieści tylko moja, ponieważ ten miesiąc mam jakiś taki...
więcej Pokaż mimo to"Blade" jest książką, którą przeczytałam już dawno, ale leżała na stosie do recenzji a postanowiłam w końcu wygrzebać się z zaległości by wyjść na czysto. Co do książki czytało się szybko i dość przyjemnie. Powieść jest krótka i akcja dzieje się naprawdę szybko chodź nie brakuje uczuć między bohaterami i wielu, wielu sprzeczek. Jak narazie myślę, że to najsłabsza książka...
więcej Pokaż mimo to"Kiedyś dogonimy Paryż" jest to pierwszy tom trylogii i moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Muszę przyznać, że dawno nieczytałam książki obyczajowej i zapomniałam jak dużo przyjemności mi one sprawiają. Od razu mogę powiedzieć, że powieść mi się podobała, wciągnęła mnie od pierwszych stron, jest ona taka życiowa bo każdego z nas może spotkać to co bohaterkę....
więcej Pokaż mimo to
"Parker Rain" to kolejna już powieść autorki Anny Wolf. Jak pisałam pod innymi recenzjami ja biorę pozycję w ciemno bo wiem, że się nie zawiodę. Jednak tą książką miała plusy i minusy. Zacznijmy od pozytywnych rzeczy bardzo polubiłam głównych bohaterów, podobało mi się jak wszystkie wątki się ze sobą połączyły niespodziewalam się tego w ogóle.
Minusem było to, że nasz...
"Dziewiętnaście" jest to debiut autorki i ja takie debiuty kocham. Boże co to była za książka pełna emocji i miłości mogę się przyznać ryczałam na niej i to kilkukrotnie dlatego przyszykujcie sobie husteczki bo bez nich ani rusz. Autorka dotknęła mnie dogłębnie relacjami między bohaterami, realnością problemów nastalatków i zmaganiem się ze stratą kogoś najważniejszego w...
więcej Pokaż mimo to
"Nagie serca" wow co to jest za książka sztos. Wciąga od pierwszych stron, trzyma w napięciu do ostatniej kartki, powoduje łzy w oczach i ściśnięte gardło. Nie potrafiłam jej zostawić bo byłam ciekawa co się wydarzy między bohaterami Beyah i Samsonem. Uwielbiam twórczość autorki, ponieważ porusza mnie ona za każdym razem i mogę brać książki w ciemno.
Beyah to młoda...
"Dwubiegunowość, czyli wspomnienia emigranta" szczerze ja nie siegam po takie książki, ze względu na to, że ciężko mi się czyta o losach ludzi którzy musieli przejść przez piekło czy to wojna czy też emigracja z kraju, ale przejdźmy do powieści.
Ksiazka jest o losach Polaka i jego rodziny, którzy musieli emigrować. Zaskoczeniem było to, że zostali miło przyjęci co jednak...