rozwiń zwiń

Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, model

Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, model
Kazimierz Perechuda Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Agencja Wydawnicza Placet
Data wydania:
2000-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2000-01-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
8385428550
Średnia ocen

                2,0 2,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki zarzadzanie komercyjną firmą medyczną Marcin Kowalewski, Kazimierz Perechuda
Ocena 0,0
zarzadzanie ko... Marcin Kowalewski, ...
Okładka książki Scenariusze dialogi i procesy zarządzania wiedzą Kazimierz Perechuda, Małgorzata Sobińska
Ocena 0,0
Scenariusze di... Kazimierz Perechuda...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...

Oceny

Średnia ocen
2,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
161
52

Na półkach: ,

To jest jakieś nieporozumienie. Mam tę książkę na studiach jako "podręcznik" i z rozdziału na rozdział coraz bardziej opaday mi ręce. Osoby piszące tę książkę nie potrafią odmieniać wyrazów. Średnio co dwie strony można dopatrzyć się jakiejś literówki. Forma rozdziałów też często odbiega od siebie, jedne "definicje" są w ramkach inne wplecione w tekst. Większość wad i zalet ułożona w takie same stylistycznie tabelki, ale w co najmniej jednym rozdziale jest są one wypunktowane po prostu w podrozdziale. Ciężko poważnie traktować taką porcję wiedzy kiedy redakcyjnie taka klapa. Bardzo widać różny styl pisania rozdziałów - ale to trzeba wybaczyć, w końcu książka składa się z rozdziałów różnych autorów i jest jedynie pod redakcją Kazimierza Perechudy. Nie można jednak nie ulec wrażeniu, że książka została napisana przez jakichś studentów, pan Perechuda ledwo na to rzucił okiem i poszła do druku.

Co do wiedzy. Niektóre rzeczy trochę się przeterminowały od czasu wydania książki. Mnie osobiście nic nie zaskoczyło, może nauczyłam się kilka mądrzejszych określeń, którymi nie operowałam przed przeczytaniem. Nie mniej jednak dla tych kilku pojęć nie warto poświęcać takiej ilości czasu na te 300 stron.

To jest jakieś nieporozumienie. Mam tę książkę na studiach jako "podręcznik" i z rozdziału na rozdział coraz bardziej opaday mi ręce. Osoby piszące tę książkę nie potrafią odmieniać wyrazów. Średnio co dwie strony można dopatrzyć się jakiejś literówki. Forma rozdziałów też często odbiega od siebie, jedne "definicje" są w ramkach inne wplecione w tekst. Większość wad i zalet...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, model


Podobne książki

Przeczytaj także