rozwiń zwiń

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Okładka książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
C.C. ChapmanAnn Handley Wydawnictwo: Helion poradniki
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324634309
Tłumacz:
Sławomir Kupisz
Tagi:
informatyka
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
100
36

Na półkach: ,

Książka momentami wyczerpująca, ale jest w niej kilka dobrych pomysłów na to jak uatrakcyjnić publikowane przez siebie treści.

Dobry poradnik dla tych, którzy w świecie internetu prezentują swoje pomysły.

Pomaga w określeniu jasnych celów, stworzeniu sobie harmonogramu działań i podrzuca cenne rady od ludzi, którzy już w tym temacie odnieśli sukces.

Książka momentami wyczerpująca, ale jest w niej kilka dobrych pomysłów na to jak uatrakcyjnić publikowane przez siebie treści.

Dobry poradnik dla tych, którzy w świecie internetu prezentują swoje pomysły.

Pomaga w określeniu jasnych celów, stworzeniu sobie harmonogramu działań i podrzuca cenne rady od ludzi, którzy już w tym temacie odnieśli sukces.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    60
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    7
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Rok 2013
    1
  • Informatyka
    1
  • Przerwane
    1
  • Komunikacja, marketing, reklama, PR
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także