SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2020-10-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-10-13
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328364370
- Tagi:
- seo pozycjonowanie kampania seo audyt seo optymalizacja seo link building linki seo
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
Jeśli nie wiesz skąd pozyskać linki do swojej strony, wykorzystaj do tego mój sklep SEO pod adresem: https://sklep-seo.com.pl i skorzystaj z kodu rabatowego na swoje pierwsze zamówienie: seoele. Kod obniży wartość zamówienia aż o 50%.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 28
- 11
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w Internecie. Paweł Cengiel przedstawia jakich narzędzi użyć, żeby pomogły w pozycjonowaniu, pokazuje jak usprawnić nasze działania, żeby strona miała jak najwięcej odbiorców. W książce znajduje się wiele przykładów, z konkretnych firm, z konkretnymi danymi, które pokazują na co najlepiej zwrócić uwagę, by strona funkcjonowała coraz lepiej. Autor skupia się również na słowach kluczach, dzięki którym nasza strona, czy blog uzyska większe zasięgi.
Książka napisana jest bardzo przystępnym jasnym językiem, zrozumiałym dla każdego. Posiada dużo rysunków, danych czy przykładów, aby wyjaśniać sedno SEO. Na początku znajduje się Słowniczek, wszystkie pojęcia są bardzo łatwo zdefiniowane. Pozycja ta ma wielu odbiorców, zarówno osoby z branży jak i użytkownicy Internetu. Książkę bardzo szybko się czyta, jest napisana bardzo przystępnym językiem.
Miło mi, że mogłam ją przeczytać i z chęcią ją polecam.
„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność...
więcej Pokaż mimo to