SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Paweł Cengiel Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2020-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328364370
Tagi:
seo pozycjonowanie kampania seo audyt seo optymalizacja seo link building linki seo
Średnia ocen

                6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
333
268

Na półkach:

„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w Internecie. Paweł Cengiel przedstawia jakich narzędzi użyć, żeby pomogły w pozycjonowaniu, pokazuje jak usprawnić nasze działania, żeby strona miała jak najwięcej odbiorców. W książce znajduje się wiele przykładów, z konkretnych firm, z konkretnymi danymi, które pokazują na co najlepiej zwrócić uwagę, by strona funkcjonowała coraz lepiej. Autor skupia się również na słowach kluczach, dzięki którym nasza strona, czy blog uzyska większe zasięgi.

Książka napisana jest bardzo przystępnym jasnym językiem, zrozumiałym dla każdego. Posiada dużo rysunków, danych czy przykładów, aby wyjaśniać sedno SEO. Na początku znajduje się Słowniczek, wszystkie pojęcia są bardzo łatwo zdefiniowane. Pozycja ta ma wielu odbiorców, zarówno osoby z branży jak i użytkownicy Internetu. Książkę bardzo szybko się czyta, jest napisana bardzo przystępnym językiem.
Miło mi, że mogłam ją przeczytać i z chęcią ją polecam.

„SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy.” Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje i wyjaśnia czym jest SEO (Search Engine Optimization). Termin ten przejawia się dość często obecnie, istnienie w sieci to jak być czy nie być dla firmy, sklepów, blogerów, czy właścicieli stron internetowych. Autor krok po kroku pokazuje, w jaki sposób zwiększyć widoczność...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Przeczytane
    28
  • Posiadam
    11
  • 2021
    2
  • 2022
    2
  • Teraz czytam
    2
  • CONTENT MARKETING
    1
  • E-Commerce
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Biznes/ Rozwój
    1

Cytaty

Więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także