Sprzedaż Naturalna, czyli najbardziej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Złote Myśli
- Data wydania:
- 2019-12-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-12-01
- Liczba stron:
- 200
- Czas czytania
- 3 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365837394
Zastanawiasz się, czym właściwie jest “Sprzedaż Naturalna”? O co w niej, tak naprawdę, chodzi? Pozwól, że opowiem krótką historię, która odpowie na te pytania.
Świeżo upieczony manager dużej korporacji, przytłoczony ciężarem obowiązków, postanowił któregoś dnia zabrać ze sobą pracę do domu. Gdy wieczorem zasiadł do swoich zawodowych obowiązków, jego pięcioletni syn jeszcze nie spał. Chłopiec co chwilę przerywał ojcu pracę, zadając przeróżne pytania. Żony nie było w tym czasie w domu, więc malcem nie miał się kto zaopiekować. Mężczyzna nie mogąc się skupić, postanowił, że zajmie czymś syna. Kiedy rozejrzał się po mieszkaniu, zauważył gazetę, a w niej ogromną, kolorową mapę świata. Wpadł szybko na genialny pomysł. Wyjął stronę z mapą i pociął ją nożyczkami na małe kawałki, które następnie rozsypał na podłodze. Zawołał chłopca i poprosił go, żeby w ramach zabawy malec je poskładał. Mężczyzna był przekonany, że złożenie poskładanie układanki zajmie dziecku przynajmniej godzinę – no bo niby skąd taki brzdąc potrafiłby ułożyć szybko mapę? Jakież było jego zdziwienie, gdy po kilkunastu minutach chłopiec przyszedł do niego i pokazał pięknie wyklejoną mapę. Zdumienie ojca zapytał syna, jakim cudem dokonał tego tak szybko? W odpowiedzi usłyszał:
– Tatusiu, po drugiej stronie obrazka, który mi dałeś, jest człowiek, więc poskładałem go w całość. Jeśli człowiek jest w porządku, to świat również będzie w porządku.
Jest to pewnego rodzaju przenośnia, która bardzo mocno wiąże się z procesem sprzedaży. Oznacza bowiem, że jeśli człowiek będzie w porządku, to jego sprzedaż też taka będzie. Dlatego “Sprzedaż Naturalna” jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Nie znajdziesz tutaj cudownych sposobów i magicznych zaklęć na zwiększenie sprzedaży, bowiem “Sprzedaż Naturalna” opiera się na osobowości tego, kto się nią zajmuje – na tym, jakim jesteś człowiekiem i z jakimi intencjami idziesz do ludzi, aby zaproponować im swoje rozwiązania. Z tej książki dowiesz się, jak raz na zawsze pozbyć się wszelkich (w dodatku mało skutecznych) technik sprzedaży i manipulacji – nie są Ci do niczego potrzebne. Dzięki niej przestaniesz zanudzać klientów nudnymi, przepełnionymi słowami – kluczami monologami, a zaczniesz prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron. Nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, aby go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym klienci sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 51
- 28
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sprzedaż Naturalna, czyli najbardziej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Spoko, całkiem przyjemnie się czyta.
Spoko, całkiem przyjemnie się czyta.
Pokaż mimo toKsiążka tak fatalnie napisana, tyle w niej wodolejstwa, że właściwie powinna zostać zdyskwalifikowana za zbędny wyrąb lasu.
Esensja tej książki zmieściłaby się spokojnie na 10 stronach. Dlaczego więc 7 gwiazdek? Jeśli znajdziecie w sobie tyle cierpliwości, żeby przebrnąć przez niekończące się wodolejstwo i powtórki, znajdziecie te właśnie fragmenty, tą esencję, dla której warto. W esencji owej znajdziecie wiele cennych wskazówek (które zmieściłyby się na 10 stronach) dotyczących nie tyle samej sprzedaży, co ustanawiania wspólnoty interesów. Te rady i przemyślenia wydają mi się pomocne nie tylko dla sprzedawców, ale właściwie dla każdego, kogo interesuje zrozumienie drugiego człowieka i nawiązanie z nim wartościowej relacji.
Książka tak fatalnie napisana, tyle w niej wodolejstwa, że właściwie powinna zostać zdyskwalifikowana za zbędny wyrąb lasu.
więcej Pokaż mimo toEsensja tej książki zmieściłaby się spokojnie na 10 stronach. Dlaczego więc 7 gwiazdek? Jeśli znajdziecie w sobie tyle cierpliwości, żeby przebrnąć przez niekończące się wodolejstwo i powtórki, znajdziecie te właśnie fragmenty, tą esencję, dla której...
Obowiązkowa lektura dla sprzedawcow
Obowiązkowa lektura dla sprzedawcow
Pokaż mimo toKrótko: pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą stać się dobrym sprzedawcą!
Krótko: pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą stać się dobrym sprzedawcą!
Pokaż mimo toMiałem już ochotę dać ocenę naprawdę niską ku przestrodze, ale autor uratował ją dwoma rzeczami:
1. pytaniami rozliczającymi nastawienia Klienta na początku spotkania
2. metaforami "Trybu awaryjnego" Klienta i segregatorami doświadczeń
Czemu byłem zniesmaczony w takim razie? Autor mimo ciekawych wartości, jakie wyznaje w sprzedaży, oparł swoje "nauki" na błędnym, albo źle wykorzystywanym wyniku badań Alberta Mehrabiana, które mówią, że słowa odpowiadają tylko w 7% za nasze komunikaty. Jest to bzdura, albo manipulacja, bo skoro tak jest to jak podać wyniki tych badań bez używania słów? Nie od dziś wiadomo, że nie wierzymy słowom, jeśli są one niespójne z komunikacją niewerbalną i tonem głosu, i TYLKO w takim przypadku.
Ponadto autor ma doświadczenie sprzedażowe mocno osadzone w ubezpieczeniach, więc inne branże za wiele się tu nie nauczą w przytaczanych pomysłach i historiach. Z resztą dużo miejsca zajmuje odwoływanie się do Franka Bettgera ("Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie"),czy Stevena Coveya ("7 nawyków skoutecznego działania").
W dwóch miejsach (o pytaniach zamkniętych i parafrazie) autor sam sobie zaprzecza.
Książka zdecydowanie nie jest warta swojej ceny, na rynku znajdziemy o wiele więcej pożytecznych publikacji.
Miałem już ochotę dać ocenę naprawdę niską ku przestrodze, ale autor uratował ją dwoma rzeczami:
więcej Pokaż mimo to1. pytaniami rozliczającymi nastawienia Klienta na początku spotkania
2. metaforami "Trybu awaryjnego" Klienta i segregatorami doświadczeń
Czemu byłem zniesmaczony w takim razie? Autor mimo ciekawych wartości, jakie wyznaje w sprzedaży, oparł swoje "nauki" na błędnym, albo źle...
#241 - Sprzedaż Naturalna - Fryderyk Karzełek
#102/52/2019
Byłam tak ciekawa tej książki, że pierwszy raz pochłonęłam ją niemal w całości, na jednym oddechu Dopiero teraz będę mogła czytać ją partiami i wdrażać je w swoją pracę i życie.
Ta książka to od dzisiaj mój podręcznik, do nauki bycia jeszcze lepszym sprzedawcą, ale także Doradca Rozwoju Osobistego. Będzie mi towarzyszyła codziennie w pracy, by tak długo i często przypominać sobie o tym co jest ważne, aż naprawdę się tego nauczę.
Pozwoliła mi ona także podsumować sobie szkolenie ze sprzedaży naturalnej, które przeszłam w czerwcu. Dzięki książce pogłębiłam lekcje i wnioski, jakie wyciągnęłam wcześniej ze szkolenia.
Autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także wnioskami i przemyśleniami.
Jeśli chcesz porozmawiać o książce, lub o sprzedaży - odezwij się do mnie w prywatnej wiadomości.
https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441/2242004729432748/?type=3&theater
#241 - Sprzedaż Naturalna - Fryderyk Karzełek
więcej Pokaż mimo to#102/52/2019
Byłam tak ciekawa tej książki, że pierwszy raz pochłonęłam ją niemal w całości, na jednym oddechu Dopiero teraz będę mogła czytać ją partiami i wdrażać je w swoją pracę i życie.
Ta książka to od dzisiaj mój podręcznik, do nauki bycia jeszcze lepszym sprzedawcą, ale także Doradca Rozwoju Osobistego. Będzie mi...