Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-06-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-06-14
- Liczba stron:
- 264
- Czas czytania
- 4 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324667390
- Tagi:
- przedsiębiorczość biznes e-biznes
Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego.
Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się „grupie docelowej”, czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 6
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
Dodaj cytat
Opinia
Książka nie jest jakaś bardzo zła - poza początkiem, który mnie wynudził (gdyż traktował o technikaliach, które były dla mnie oczywiste), później zdarzało się, że może nie tyle otwierała mi oczy na jakieś nowe zagadnienia, ale sukcesywnie "gruntowała" mi wiedzę na pewne tematy związane z promocją swojej strony w sieci. Co prawda, widać, że autor głównie nawiązywał do sklepów internetowych (i trudno się temu dziwić), ale mimo wszystko dało radę coś z tego wyciągnąć, choć czasem przydałoby się więcej szczegółów i drążenia, a może i przykładów z życia wziętych (mimo że tych i tak jest sporo). Było nieźle do czasu, aż nie zorientowałem się, że jestem największym idiotą we Wszechświecie.
Wiecie dlaczego? Rok wydania tej książki to 2013. To czas, kiedy jeszcze nie było RODO, Facebook i Twitter nie były tak popularne, za to nadal pewną miłością cieszyła się Nasza Klasa. A to oznacza, że zwyczajnie różne fragmenty tej książki dotyczące sposobu promocji, przechowywania danych osobowych i wykorzystywania mediów społecznościowych są nieaktualne. Trudno mieć tutaj pretensje do autora, który pisał tę pozycję w swoich czasach, ale też trzeba mieć świadomość, że - podobnie jak wiele pozycji z literatury fachowej dotyczącej technologii - bardzo szybko się zestarzała i na pewno teraz znajdzie się coś bardziej na czasie. Także - mimo że nie jest taka zła - raczej nie zaprzątajcie sobie nią głowy, nawet jeśli jesteście kompletnymi amatorami marketingu, tak jak ja. I patrzcie na kalendarz.
Książka nie jest jakaś bardzo zła - poza początkiem, który mnie wynudził (gdyż traktował o technikaliach, które były dla mnie oczywiste), później zdarzało się, że może nie tyle otwierała mi oczy na jakieś nowe zagadnienia, ale sukcesywnie "gruntowała" mi wiedzę na pewne tematy związane z promocją swojej strony w sieci. Co prawda, widać, że autor głównie nawiązywał do...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to