Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm

Okładka książki Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
Krzysztof Morawski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
264 str. 4 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-06-14
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-14
Liczba stron:
264
Czas czytania
4 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324667390
Tagi:
przedsiębiorczość biznes e-biznes
Średnia ocen

                4,5 4,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,5 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
390
210

Na półkach:

Książka nie jest jakaś bardzo zła - poza początkiem, który mnie wynudził (gdyż traktował o technikaliach, które były dla mnie oczywiste), później zdarzało się, że może nie tyle otwierała mi oczy na jakieś nowe zagadnienia, ale sukcesywnie "gruntowała" mi wiedzę na pewne tematy związane z promocją swojej strony w sieci. Co prawda, widać, że autor głównie nawiązywał do sklepów internetowych (i trudno się temu dziwić), ale mimo wszystko dało radę coś z tego wyciągnąć, choć czasem przydałoby się więcej szczegółów i drążenia, a może i przykładów z życia wziętych (mimo że tych i tak jest sporo). Było nieźle do czasu, aż nie zorientowałem się, że jestem największym idiotą we Wszechświecie.

Wiecie dlaczego? Rok wydania tej książki to 2013. To czas, kiedy jeszcze nie było RODO, Facebook i Twitter nie były tak popularne, za to nadal pewną miłością cieszyła się Nasza Klasa. A to oznacza, że zwyczajnie różne fragmenty tej książki dotyczące sposobu promocji, przechowywania danych osobowych i wykorzystywania mediów społecznościowych są nieaktualne. Trudno mieć tutaj pretensje do autora, który pisał tę pozycję w swoich czasach, ale też trzeba mieć świadomość, że - podobnie jak wiele pozycji z literatury fachowej dotyczącej technologii - bardzo szybko się zestarzała i na pewno teraz znajdzie się coś bardziej na czasie. Także - mimo że nie jest taka zła - raczej nie zaprzątajcie sobie nią głowy, nawet jeśli jesteście kompletnymi amatorami marketingu, tak jak ja. I patrzcie na kalendarz.

Książka nie jest jakaś bardzo zła - poza początkiem, który mnie wynudził (gdyż traktował o technikaliach, które były dla mnie oczywiste), później zdarzało się, że może nie tyle otwierała mi oczy na jakieś nowe zagadnienia, ale sukcesywnie "gruntowała" mi wiedzę na pewne tematy związane z promocją swojej strony w sieci. Co prawda, widać, że autor głównie nawiązywał do...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    4
  • Teraz czytam
    1
  • *E-COMMERCE
    1
  • 2018
    1
  • S P R Z E D A M
    1
  • #PAPIEROWA
    1
  • Biznes
    1
  • 2015
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także