Nowe zasady marketingu i PR

Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
504 str. 8 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
he New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2022-04-29
Data 1. wyd. pol.:
2022-04-29
Data 1. wydania:
2010-01-01
Liczba stron:
504
Czas czytania
8 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382310634
Tagi:
PR marketing 2.0 biznes digital marketing marketing cyfrowy
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Czemu jeszcze na to nie wpadłeś idealne dostrojenie do potrzeb klientów Phil Myers, David Meerman Scott, Craig Stull
Ocena 6,5
Czemu jeszcze ... Phil Myers, David M...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
22 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
110
31

Na półkach:

Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do marketingu wielu podstawowych technik. Stek banałów bez konkretnych wskazówek, np. "słowa kluczowe są ważne" i to napisane w innych słowach na jakichś 40 stronach... ale już ani słowa o konkretnych programach pomocnych przy analizie wyłaniania słów kluczowych - żadnych informacji technicznych. Książka ani autor nie nadążają za rzeczywistością. W ogóle wydawanie książek papierowych o takiej tematyce to nieporozumienie.

Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    88
  • Przeczytane
    28
  • Teraz czytam
    9
  • Posiadam
    7
  • Biznes
    2
  • Marketingowe
    1
  • Do kupienia
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Zawodowe
    1
  • CHCĘ KUPIĆ
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nowe zasady marketingu i PR


Podobne książki

Przeczytaj także