Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- What great salespeople do
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365068026
- Tłumacz:
- Jacek Środa, Marek Zawiślak
- Tagi:
- sprzedaż storytelling
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Książka ta nauczy was, jak:
• osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
• korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
• zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
• budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
• włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 77
- 18
- 13
- 5
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Dodaj cytat
Opinia
#1237 - „MISTRZOWIE SPRZEDAŻY - JAK ONI TO ROBIĄ : NIEDOCENIONA SIŁA OPOWIEŚCI I ROLI EMOCJI W PODEJMOWANIU DECYZJI” - MICHAEL BOSWORTH, BEZ ZOLDAN - Wydawnictwo Studio EMKA
#82/2023
"Nasze umysły są zaprogramowane tak, by reagować na opowieści. To nieodłączny element tego, kim jesteśmy, oraz integralny przejaw funkcjonowania mózgu"
Książka ma 260 stron. Swoją premierę miała dnia 01.01.2016 roku. Jest to poradnik dotyczący sprzedaży.
Muszę przyznać się, że unikałam jak ognia storytellingu, uważając, że nie potrafię tego robić. Okazuje się, że można się tego nauczyć, a w książce znajdują się także metody przydatne w tworzeniu własnych opowieści.
Jest to książka, która namawia nas do zmiany w postrzeganiu procesu związanego ze sprzedażą. Nasza zmiana realnie wpłynie także na zmianę decyzji zakupowej klienta.
Ze względu nazawartą tutaj wiedzę z neurobiologii, nie jest to książka łatwa do przyswojenia, ale warto jest się z nią zmierzyć.
"Jeśli klienci wam nie ufają, nie będą ciekawi, co sprzedajecie, i nie przyznają się przed wami do swoich potrzeb."
Bylo to dla mnie bardzo ciekawe, odkrywcze i rozwijające spotkanie. Dziękuję za polecenie mi tej książki - Coraz Lepsza Firma.
"Ludzie, którzy opowiadają, rządzą światem." - Platon
https://www.facebook.com/photo?fbid=977719096857165&set=a.782581979704212
#1237 - „MISTRZOWIE SPRZEDAŻY - JAK ONI TO ROBIĄ : NIEDOCENIONA SIŁA OPOWIEŚCI I ROLI EMOCJI W PODEJMOWANIU DECYZJI” - MICHAEL BOSWORTH, BEZ ZOLDAN - Wydawnictwo Studio EMKA
więcej Pokaż mimo to#82/2023
"Nasze umysły są zaprogramowane tak, by reagować na opowieści. To nieodłączny element tego, kim jesteśmy, oraz integralny przejaw funkcjonowania mózgu"
Książka ma 260 stron. Swoją premierę...