rozwiń zwiń

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Okładka książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Eryk Mistewicz Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
226 str. 3 godz. 46 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-09-29
Data 1. wyd. pol.:
2011-09-29
Liczba stron:
226
Czas czytania
3 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324635238
Tagi:
biznes marketing
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
63 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
541
190

Na półkach: , ,

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie zaczyna się od "nie". Nawet gdy autor radzi jak zachowaywać się np na tweeterze wszystkie punkty zaczynają się od tego czego NIE robić. Ciężko się czyta tak sformułowane myśli.

W momencie wydania być może była to pozycja odkrywcza i użyteczna. Obecnie można przeczytać - jak już wspomniałam - jako ciekawostkę. Szczególnie jeśli kogoś interesuje polityka, rozwój makretingu politycznego, smaczki wielkich kampanii.

Na dziś zdecydowanie bardzij polecam Pawła Tkaczyka. Ten - choć ma swoje wady - jest osadzony we współczesnych realiach marketingu, storytellingu, narracji (jak zwał tak zwał).

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    85
  • Przeczytane
    75
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    4
  • Biznes
    3
  • marketing
    2
  • NP Ekonomia - Giełda i Biznes
    1
  • Pracownia
    1
  • PR i Reklama
    1
  • Ebook
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają


Podobne książki

Przeczytaj także