Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2011-09-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-09-29
- Liczba stron:
- 226
- Czas czytania
- 3 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324635238
- Tagi:
- biznes marketing
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 85
- 75
- 29
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Dodaj cytat
Opinia
Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.
Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie zaczyna się od "nie". Nawet gdy autor radzi jak zachowaywać się np na tweeterze wszystkie punkty zaczynają się od tego czego NIE robić. Ciężko się czyta tak sformułowane myśli.
W momencie wydania być może była to pozycja odkrywcza i użyteczna. Obecnie można przeczytać - jak już wspomniałam - jako ciekawostkę. Szczególnie jeśli kogoś interesuje polityka, rozwój makretingu politycznego, smaczki wielkich kampanii.
Na dziś zdecydowanie bardzij polecam Pawła Tkaczyka. Ten - choć ma swoje wady - jest osadzony we współczesnych realiach marketingu, storytellingu, narracji (jak zwał tak zwał).
Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.
więcej Pokaż mimo toDodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie...