Influencer marketing od A do Z
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Whitepress
- Data wydania:
- 2019-04-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-04-11
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788395380204
- Tagi:
- marketing
Pierwsza polska książka o influencer marketingu. W książce znajdziesz komentarze, wskazówki i opisy kampanii od 36 praktyków z branży. W tworzeniu książki wsparli nas m.in. Influencerzy, marketerzy, twórcy narzędzi i organizatorzy eventów influencerskich.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 10
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Pierwsza taka książka o Influencer marketingu na polskim rynku przygotowana przez ekspertów w branży. Osoby, które dopiero zamierzają zainwestować w działania związane z zaangażowaniem liderów opinii do promocji swojej marki, uzmysłowią sobie, na co należy zwracać uwagę, co rozważyć, jak wybrać odpowiednią osobę do współpracy. Poziom omawianych tematów jest różny - niektóre zagadnienia wyjaśniane są od podstaw, inne na nieco bardziej zaawansowanym poziomie. Z tego powodu osoby nieorientujące się w marketingu online mogą mieć problem w zrozumieniu poszczególnych pojęć.
W mojej ocenie pozycja jest dedykowana marketerom, którzy coś już o IM wiedzą, ale chcą uporządkować swoją wiedzę i szerzej spojrzeć na konkretne zagadnienia.
Duży plus za liczne przykłady, case'y, szczegółowe omówienia prowadzonych kampanii. Minus za samą formę wydania - książka jest ciężka przez papier, niewygodna do czytania.
Cała recenzja dostępna na: https://born-to-create.pl/influencer-marketing-od-a-do-z-recenzja/
Pierwsza taka książka o Influencer marketingu na polskim rynku przygotowana przez ekspertów w branży. Osoby, które dopiero zamierzają zainwestować w działania związane z zaangażowaniem liderów opinii do promocji swojej marki, uzmysłowią sobie, na co należy zwracać uwagę, co rozważyć, jak wybrać odpowiednią osobę do współpracy. Poziom omawianych tematów jest różny - niektóre...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to