Influencer marketing od A do Z

Okładka książki Influencer marketing od A do Z
Patrycja Górecka-Butora Wydawnictwo: Whitepress poradniki
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Whitepress
Data wydania:
2019-04-11
Data 1. wyd. pol.:
2019-04-11
Język:
polski
ISBN:
9788395380204
Tagi:
marketing
Średnia ocen

                6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
232
120

Na półkach: ,

Pierwsza taka książka o Influencer marketingu na polskim rynku przygotowana przez ekspertów w branży. Osoby, które dopiero zamierzają zainwestować w działania związane z zaangażowaniem liderów opinii do promocji swojej marki, uzmysłowią sobie, na co należy zwracać uwagę, co rozważyć, jak wybrać odpowiednią osobę do współpracy. Poziom omawianych tematów jest różny - niektóre zagadnienia wyjaśniane są od podstaw, inne na nieco bardziej zaawansowanym poziomie. Z tego powodu osoby nieorientujące się w marketingu online mogą mieć problem w zrozumieniu poszczególnych pojęć.

W mojej ocenie pozycja jest dedykowana marketerom, którzy coś już o IM wiedzą, ale chcą uporządkować swoją wiedzę i szerzej spojrzeć na konkretne zagadnienia.

Duży plus za liczne przykłady, case'y, szczegółowe omówienia prowadzonych kampanii. Minus za samą formę wydania - książka jest ciężka przez papier, niewygodna do czytania.

Cała recenzja dostępna na: https://born-to-create.pl/influencer-marketing-od-a-do-z-recenzja/

Pierwsza taka książka o Influencer marketingu na polskim rynku przygotowana przez ekspertów w branży. Osoby, które dopiero zamierzają zainwestować w działania związane z zaangażowaniem liderów opinii do promocji swojej marki, uzmysłowią sobie, na co należy zwracać uwagę, co rozważyć, jak wybrać odpowiednią osobę do współpracy. Poziom omawianych tematów jest różny - niektóre...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    10
  • Posiadam
    4
  • 2019
    2
  • Samodzielne
    1
  • Marketing
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Z biblioteki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Influencer marketing od A do Z


Podobne książki

Przeczytaj także