Silna marka. Istota i kreowanie

Okładka książki Silna marka. Istota i kreowanie Jacek Kall
Okładka książki Silna marka. Istota i kreowanie
Jacek Kall Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
367 str. 6 godz. 7 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
367
Czas czytania
6 godz. 7 min.
Język:
polski
ISBN:
8320812887
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Ocena 0,0
Marka modowa. ... Jacek Kall, Aleksan...
Okładka książki Strategia reklamowa Karolina Janiszewska, Jacek Kall
Ocena 0,0
Strategia rekl... Karolina Janiszewsk...
Okładka książki Zarządzanie marką Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Ocena 2,0
Zarządzanie marką Jacek Kall, Ryszard...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    3
  • Popularno naukowe
    1
  • W biblioteczce
    1
  • Zarządzanie i marketing
    1
  • Nauka
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Silna marka. Istota i kreowanie


Podobne książki

Przeczytaj także