Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym
Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przestępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym.
Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego w jaki sposób potrafisz się
komunikować zależy jakość twojego życia.
Świat idzie do przodu a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia „teleinformatyczne” w przeważającej mierze wykorzystują social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak zubożają ludzkie relacje. Jednak nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią zwyklej międzyludzkiej rozmowy, dialogu, wspólnego porozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem trzeba się najpierw nauczyć.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi:
dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas,
jak wygląda proces komunikacji,
podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić,
podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu,
jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych,
jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie,
jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste. Jeśli jesteś:
mężem bądź żoną,
dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny,
rodzicem bądź dzieckiem,
nauczycielem lub uczniem,
szefem bądź pracownikiem…
to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się. A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.
"Żadna pojedyncza konwersacja na gwarantuje zmiany ścieżki kariery, firmy, relacji czy życia, każda pojedyncza rozmowa może to uczynnić."
Susan Scott,
"Jak mówić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, by inni nam mówili? Te pytania zadajemy sobie od dawna, bo nikt nie ma wątpliwości, jak wielka jest moc porozumienia i destruktywna siła nieporozumień - na szczęście przybywa nam wiedzy na temat komunikacji - a ta książka jest świetnym, praktycznym przewodnikiem dla każdego z nas."
Jacek Santorski , założyciel Akademii Psychologii Przywództwa
"Jeżeli podkreślimy rolę komunikacji w stosunkach biznesowych, a tym zagadnieniem w tej książce byłem szczególnie zainteresowany – to warto zadać sobie pytanie, czy komunikacji można się nauczyć, czy też skazani jesteśmy na kod zapisany w genach. W tym zakresie zgadzam się z opinią, którą wygłosił Brian Tracy, że »komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć«. To jak jazda na rowerze, czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia. Mając to na uwadze tym bardziej polecam omawianą książkę, bowiem stanowi ona znakomity podręcznik do nauki komunikacji pomiędzy ludźmi."
Przemysław Trawa, Prezes Zarządu Międzynarodowe Targi Poznańskie
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 44
- 41
- 12
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo irytująca książka, w zasadzie za każdym razem kiedy zaczyna dotyczyć czegoś istotnego i ciekawego czytelnik jest odsyłany do kolejnego rozdziału. A ów kolejny rozdział zaczyna się od banałów i oczywistości, a jak zaczynamy dochodzić do czegoś konkretnego, to znowu ta sama śpiewka. Szkoda czasu na tą książkę, bo zupełnie niczego nowego nie wnosi.
Bardzo irytująca książka, w zasadzie za każdym razem kiedy zaczyna dotyczyć czegoś istotnego i ciekawego czytelnik jest odsyłany do kolejnego rozdziału. A ów kolejny rozdział zaczyna się od banałów i oczywistości, a jak zaczynamy dochodzić do czegoś konkretnego, to znowu ta sama śpiewka. Szkoda czasu na tą książkę, bo zupełnie niczego nowego nie wnosi.
Pokaż mimo toAutorka porusza ciekawy problem komunikacji międzyludzkiej. Podaje wiele przykładów złych oraz poprawnych zachowań. Rady przedstawione w książce mają poprawić komunikację między czytelnikiem, a osobami codziennie spotykanymi, czy to w pracy, czy w życiu prywatnym. Czytając, można dojść do wniosku, że każdy wie o tych podstawowych zasadach, które są związane z komunikacją. Pytanie czy je stosuje. Jedyne co przytłacza to ilość omówionych problemów. Trudno czytelnikowi od samego początku wdrożyć je w życie i stosować. Myślę jednak, że małymi krokami można poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi dzięki stosowaniu informacji przekazanych prze autorkę i wracać do kolejnych rozdziałów, co pozwoli robić następne kroki w poprawie własnego życia.
Autorka porusza ciekawy problem komunikacji międzyludzkiej. Podaje wiele przykładów złych oraz poprawnych zachowań. Rady przedstawione w książce mają poprawić komunikację między czytelnikiem, a osobami codziennie spotykanymi, czy to w pracy, czy w życiu prywatnym. Czytając, można dojść do wniosku, że każdy wie o tych podstawowych zasadach, które są związane z komunikacją....
więcej Pokaż mimo toMoje wrażenie o tej książce zmieniało się wraz z ilością przeczytanych stron. Na początku byłam zachwycona- trafne ilustracje, dowcip, lekkość pióra... Ale im dalej tym bardziej się niecierpliwiłam. Lecz powodu tego zniecierpliwienia nie umiem do końca określić... Może pojawienie się informacji, które już wiedziałam? Może zbyt długie rozpisywanie się na jeden temat? Może zbyt dużo rad do wdrożenia w życie na raz? Nie wiem.
Oczywiście znalazło się kilka bardzo trafnych i mądrych wypowiedzi i ich zasługą jest dodatkowa gwiazdka w mojej ocenie.
Podsumowując: książka będzie idealna dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z uczeniem się skutecznej komunikacji. Autorka wprowadza w tematykę i definiuje kluczowe pojęcia. Jednak na wprowadzenie jej rad w życie potrzeba dużo czasu i szczerze trochę wątpię, że ktoś się na to porwie. Jest ich po prostu ZA DUŻO.
Ale w tematykę wprowadza i za to 6/10 :)
Moje wrażenie o tej książce zmieniało się wraz z ilością przeczytanych stron. Na początku byłam zachwycona- trafne ilustracje, dowcip, lekkość pióra... Ale im dalej tym bardziej się niecierpliwiłam. Lecz powodu tego zniecierpliwienia nie umiem do końca określić... Może pojawienie się informacji, które już wiedziałam? Może zbyt długie rozpisywanie się na jeden temat? Może...
więcej Pokaż mimo todla laików
dla laików
Pokaż mimo toKsiążka zawiera wiedzę o komunikacji. Przykłady, zabawne grafiki, inne.
Bardzo dobra dla osób, które nie czytały jeszcze zbyt wiele z tej dziedziny.
Książka zawiera wiedzę o komunikacji. Przykłady, zabawne grafiki, inne.
Pokaż mimo toBardzo dobra dla osób, które nie czytały jeszcze zbyt wiele z tej dziedziny.
Dla przedszkolaków.
Dla przedszkolaków.
Pokaż mimo to