Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Ty - brand klasy premium
Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.
Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.
W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 14
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Audiobook. To dosyć ciekawa książka, której główną osią jest budowa kapitału własnej reputacji zarówno w życiu osobistym jak i w zawodowym. Centralnym przesłaniem książki zdaje się być fakt, że ową reputację buduje się poprzez spełnianie oczekiwań kluczowych interesariuszy w dosyć długim horyzoncie czasowym. Oprócz zdefiniowania i spełnienia oczekiwań warto podkreślić, że jednym z najważniejszych czynników jest to, by nasze działania były zgodne z naszym światopoglądem moralnym i emocjonalnym. Działania wbrew sobie, choćby w dobrych intencjach będą skutkowały sztucznością. Autorka zachęca również do kilku ciekawych ćwiczeń, które mają na celu m.in określenie stopnia ważności czynników. Minusem książki (w wydaniu audiobooka) jest dosyć monotonny styl zarówno pisania jak i czytania autorki. Czasami miałem wrażenie, że jest on niezwykle beznamiętny. Przyznam również szczerze, że w kilku momentach książka była dla mnie nużąca.
Reasumując - temat poruszony przez Ewę Wilmanowicz jest bez wątpienia tematem istotnym w życiu każdego człowieka. Autorka posiada ogromny zasób wiedzy i widać, że jest fachowcem w tej dziedzinie. Ze względu na fachowość polecam czytelnikom tę książkę. Biorąc pod uwagę jakość audiobooka skłaniałbym się jednak do pozycji książkowej. Ta książka poszerzyła moje horyzonty myślowe i zwróciła moją uwagę na nieznane mi dotąd aspekty w zakresie reputacji jako takiej oraz procesu jej tworzenia.
Audiobook. To dosyć ciekawa książka, której główną osią jest budowa kapitału własnej reputacji zarówno w życiu osobistym jak i w zawodowym. Centralnym przesłaniem książki zdaje się być fakt, że ową reputację buduje się poprzez spełnianie oczekiwań kluczowych interesariuszy w dosyć długim horyzoncie czasowym. Oprócz zdefiniowania i spełnienia oczekiwań warto podkreślić, że...
więcej Pokaż mimo toPodróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy.
Podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy.
Pokaż mimo toBiorąc pod uwagę ilość pozycji na rynku wydawniczym na temat tworzenia marki personalnej, jest to chyba najlepsza pozycja. Ładnie napisana poruszająca kluczowe zagadnienia. Inne książki koncentrują się na kreowaniu wizerunku, często sztucznego, tu mamy skupienie na rzeczach naprawdę istotnych.
Biorąc pod uwagę ilość pozycji na rynku wydawniczym na temat tworzenia marki personalnej, jest to chyba najlepsza pozycja. Ładnie napisana poruszająca kluczowe zagadnienia. Inne książki koncentrują się na kreowaniu wizerunku, często sztucznego, tu mamy skupienie na rzeczach naprawdę istotnych.
Pokaż mimo toPozycja raczej godna polecenia, szczególnie ostatni rozdział bardzo treściwy i zawierający wiele ciekawych wskazówek. Ogólnie w książce można znaleźć informacje o reputacji w życiu i biznesie oraz narzędzia budowania osobistej reputacji. Książka napisana w sposób zrozumiały, bez niepotrzebnego zapychania stron.
Pozycja raczej godna polecenia, szczególnie ostatni rozdział bardzo treściwy i zawierający wiele ciekawych wskazówek. Ogólnie w książce można znaleźć informacje o reputacji w życiu i biznesie oraz narzędzia budowania osobistej reputacji. Książka napisana w sposób zrozumiały, bez niepotrzebnego zapychania stron.
Pokaż mimo to