Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

Ryan Holiday Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Data wydania:
2017-08-25
Data 1. wyd. pol.:
2017-08-25
Język:
polski
ISBN:
9788328339118
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2017-08-25
Język:
polski
ISBN:
9788328339118
Średnia ocen
6,8 / 10
16 ocen 3 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [3]

Sortuj:
52
25

Na półkach: ,

Książka do przeczytania w jeden albo dwa wieczory, krótka ale bardzo treściwa. Jest to podstawowy podręcznik każdego hackera wzrostu i w zasadzie każdego kto chciałby w XXI wieku prowadzić swój biznes.

Kim jest hacker wzrostu? W skrócie to nowa profesja o ile tak to można nazwać, ludzi zajmujących się nie tyle marketingiem i sprzedażą produktu albo usługi, a raczej ludzi...

więcej Pokaż mimo to

258
114

Na półkach:

RECENZJA W 5 ZDANIACH:

Jest to książka dobra - nie rewelacyjna, nie wybitna, ale jeśli przeczyta ją ktoś, kto ma jakieś ugruntowane i stałe pojęcie o tym, jak marketing powinien wyglądać - być może zmieni zdanie. Krótkie rozdziały, zdania i akapity zawierają jak najmocniej skondensowaną wiedzę. Przykłady często są nie do końca dobre dla zwykłego małego przedsiębiorcy,...

więcej Pokaż mimo to

337
22

Na półkach:

Autor wyraźnie nie ukrywa, że jest to zaledwie wstęp do tematu. Podjął się zadania przedstawienia podstawowych zasad growth hackingu i obalenia konserwatywnego sposobu myślenia o marketingu. Moim zdaniem - skutecznie.

Holiday (doświadczony "klasyczny" marketingowiec) przeprowadził porządne rozeznanie i sprowadził do esencji to, czego sam się nauczył. Jeśli chcemy, możemy...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    33
  • Przeczytane
    21
  • Posiadam
    2
  • #52w52
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • 2020
    1
  • Audiobooki
    1
  • 2019
    1
  • Audiobook
    1
  • Nauka,rozwoj
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd