Research methodology of innovative behaviour
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wydania:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 154
- Czas czytania
- 2 godz. 34 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9788379309504
This book is a substantive culmination of the works in the innovative testing project titled ‘With the matrix to innovative entrepreneurship’. It was planned as a methodological work in its structure along with the contents addressed to the students a nd scientific employees of universities (to some extent),to the entrepreneurs who wish to extend th eir knowledge in the area of innovation management, innovation in marketing and marketing i nnovation. The book takes into consideration not only the theoretical bases of the project, references to its methodological assumptions (complex triangulation procedure and mixed methodology),results of own research (mainly, essential for the project, in the field of micro, small and medium-sized enterprises),but also some practical uses of the Matrix of Marketing Needs tool.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
OPINIE i DYSKUSJE