Storytelling

- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Storytelling
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2014-08-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-08-18
- Liczba stron:
- 127
- Czas czytania
- 2 godz. 7 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361485278
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
OPINIE i DYSKUSJE
Cytując samego Stączka: "można się zdrzemnąć i nic nie stracimy".
Cytując samego Stączka: "można się zdrzemnąć i nic nie stracimy".
Pokaż mimo toErudycyjna (mimo niewielkich rozmiarów), poparta wieloma przykładami, zwarta a jednocześnie jasno wyłożona, bez zbędnego komplikowania tematu, pozycja o storytellingu. Doskonały starter do zgłębiania wiedzy na ten temat. Polecam.
Erudycyjna (mimo niewielkich rozmiarów), poparta wieloma przykładami, zwarta a jednocześnie jasno wyłożona, bez zbędnego komplikowania tematu, pozycja o storytellingu. Doskonały starter do zgłębiania wiedzy na ten temat. Polecam.
Pokaż mimo toznalazłam w niej kilka cennych wskazówek...autor podkreśla, że trzeba ciągle się uczyć, więc poszukam innych poradników...
znalazłam w niej kilka cennych wskazówek...autor podkreśla, że trzeba ciągle się uczyć, więc poszukam innych poradników...
Pokaż mimo toZachęta do dalszego zgłębienia tematu. Napisana dość chaotycznie, wiele powtórzeń.
Zachęta do dalszego zgłębienia tematu. Napisana dość chaotycznie, wiele powtórzeń.
Pokaż mimo toJa miałem okazję słuchać audiobooka - zamówiony szczerze mówiąc przez przypadek zamiast książki. Wrażenia? Niestety nieco nudny, mało polotu, świeżych historii. Mimo, że jest kierowany do managerów i trenerów to dla mnie jest tu bardzo mało biznesowego wydźwięku...
Ja miałem okazję słuchać audiobooka - zamówiony szczerze mówiąc przez przypadek zamiast książki. Wrażenia? Niestety nieco nudny, mało polotu, świeżych historii. Mimo, że jest kierowany do managerów i trenerów to dla mnie jest tu bardzo mało biznesowego wydźwięku...
Pokaż mimo to