Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Okładka książki Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Martyna Zastrożna
Okładka książki Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Martyna Zastrożna Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788324695003
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
348
334

Na półkach:

,,Google Analytics w biznesie” Martyna Zastrożna
Wydanie II


Prowadzisz biznes online? Interesujesz się marketingiem? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak”, to ,,Google Analytics w biznesie” jest idealną lekturą dla Ciebie.

Jeśli nigdy nie słyszałeś o Google Analytics, to już spieszę z pomocą. Jest to darmowe narzędzie internetowe, które jest dostępne dla każdego kto prowadzi działalność online. Powołując się na książkę, która dokładnie opisuje możliwości programu, umożliwia on zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów, odwiedzających stronę firmy oraz daje możliwość podglądu czynności przez nich dokonywanych. Dzięki Google Analytics możesz zdobyć wiedzę o zainteresowaniach, czy oczekiwaniach klientów. Powyższe informacje umożliwią Ci polepszenie obsługi klienta, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży.

Książka jest rzetelnym źródłem informacji. Wszelkie instrukcje jak używać Google Analytics są proste do przyswojenia. Autorka dodatkowo zadbała o grafiki, które ułatwiają zrozumienie treści i zastosowanie jej w praktyce. Poradnik jest pozycją obowiązkową nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla osób zajmujących się marketingiem. Zwiększenie sprzedaży jest istotne dla rozwoju firmy, a powyższa lektura jest w stanie pomóc Ci w tym zadaniu.

Polecam książkę dla osób chcących poszerzyć swą wiedzę oraz polepszyć swoje umiejętności. Poradnik zawiera wyłącznie użyteczne informacje, nie znajdziesz w nim przysłowiowego ,,lania wody”. Google Analytics jest skutecznym oraz istotnym narzędziem internetowym. Jego umiejętne użytkowanie może przyczynić się do zdobycia przewagi rynkowej oraz polepszenia sprzedaży. Zawsze warto zdobywać wiedzę, a co dopiero tak istotną, zawartą w książce ,,Google Analytics w biznesie”.

,,Google Analytics w biznesie” Martyna Zastrożna
Wydanie II


Prowadzisz biznes online? Interesujesz się marketingiem? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak”, to ,,Google Analytics w biznesie” jest idealną lekturą dla Ciebie.

Jeśli nigdy nie słyszałeś o Google Analytics, to już spieszę z pomocą. Jest to darmowe narzędzie internetowe, które jest dostępne dla każdego kto prowadzi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    37
  • Przeczytane
    19
  • Posiadam
    8
  • Teraz czytam
    2
  • Marketing
    2
  • Informatyka
    2
  • 2019
    1
  • Seo/sem
    1
  • 2020
    1
  • 2018
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych


Podobne książki

Przeczytaj także