Wizerunek publiczny w internecie Kim jesteś w sieci?
Nie ma Cię w sieci Wielu powie: Nie istniejesz!
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc jako bohater prześmiewczych memów.
Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.
Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 16
- 12
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo ciekawa książka, która w połączeniu z Coachingiem marki osobistej pozwala budować swoją markę i wizerunek przy wykorzystaniu internetu i nowoczesnych technologii. Mimo, że dla mojego pokolenia (urodzonych w latach 80'tych) wiele z tych zagadnień jest oczywistych, to książka w sprawny sposób porządkuje posiadaną wiedzę, natomiast dla osób nieco starszych będzie bardzo przydatnym poradnikiem i drogowskazem jak poruszać się po internetowych ścieżkach.
Bardzo ciekawa książka, która w połączeniu z Coachingiem marki osobistej pozwala budować swoją markę i wizerunek przy wykorzystaniu internetu i nowoczesnych technologii. Mimo, że dla mojego pokolenia (urodzonych w latach 80'tych) wiele z tych zagadnień jest oczywistych, to książka w sprawny sposób porządkuje posiadaną wiedzę, natomiast dla osób nieco starszych będzie bardzo...
więcej Pokaż mimo toNiestety, bardzo duże rozczarowanie. Spodziewałam się po takim specjaliście dużo rzetelnie omówionych case'ów, mnóstwa inspiracji i prezentacji ciekawych narzędzi. Tymczasem w książce było tego bardzo niewiele. Rzeczy, które były dla mnie nowe mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Na domiar złego książka sprawia wrażenie wydanej tylko po to, by reklamować szkolenia prowadzone przez autora oraz jego inne publikacje. Polecić mogę tylko absolutnym laikom, dla nich książka może być pomocna, bo zawiera wiedzę bazową i ma charakter porządkujący (tylko dlatego 5*). Osobom, które miały już do czynienia z tym zagadnieniem i mają o nim jakieś pojęcie raczej odradzam.
Niestety, bardzo duże rozczarowanie. Spodziewałam się po takim specjaliście dużo rzetelnie omówionych case'ów, mnóstwa inspiracji i prezentacji ciekawych narzędzi. Tymczasem w książce było tego bardzo niewiele. Rzeczy, które były dla mnie nowe mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Na domiar złego książka sprawia wrażenie wydanej tylko po to, by reklamować szkolenia...
więcej Pokaż mimo toChciałbym serdecznie polecić książkę autora ze względu na jej praktyczny wymiar oraz aktualność. Składa się ona z trzech części. Pierwsza poświęcona budowaniu wizerunku w internecie, druga opisuje dostępne narzędzia, zaś trzecie przedstawia zalecenia dla konkretnych grup społeczno-zawodowych.
Chciałbym serdecznie polecić książkę autora ze względu na jej praktyczny wymiar oraz aktualność. Składa się ona z trzech części. Pierwsza poświęcona budowaniu wizerunku w internecie, druga opisuje dostępne narzędzia, zaś trzecie przedstawia zalecenia dla konkretnych grup społeczno-zawodowych.
Pokaż mimo toKsiążka Sergiusza Trzeciaka „Wizerunek publiczny w internecie” pomaga w stożeniu lub poprawieniu osobowości kreowanej w internecie.
Autor podzielił książkę na trzy części, a każda część podzielona jest dodatkowo na rozdziały. W pierwszej części przeczytamy i dowiemy się wszystkiego na temat budowania a później kreowania i kierowania swoim wizerunkiem ze szczególnym naciskiem na wizerunek internetowy.
Cała recenzja na:
http://ksiazkaznadzieja.pl/2015/06/wizerunek-publiczny-w-internecie/
Książka Sergiusza Trzeciaka „Wizerunek publiczny w internecie” pomaga w stożeniu lub poprawieniu osobowości kreowanej w internecie.
więcej Pokaż mimo toAutor podzielił książkę na trzy części, a każda część podzielona jest dodatkowo na rozdziały. W pierwszej części przeczytamy i dowiemy się wszystkiego na temat budowania a później kreowania i kierowania swoim wizerunkiem ze szczególnym...