SMART CALLING. Skuteczna sprzedaż przez telefon

Okładka książki SMART CALLING. Skuteczna sprzedaż przez telefon Art Sobczak
Okładka książki SMART CALLING. Skuteczna sprzedaż przez telefon
Art Sobczak Wydawnictwo: biznes, finanse
238 str. 3 godz. 58 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
SMART CALLING. Eliminate the Fear, Failure, and Rejection from Cold Calling
Wydawnictwo:
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
238
Czas czytania
3 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363662165
Średnia ocen

6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,3
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Inwestowanie w wartość na rynku akcji Karol Gąsior, Rafał Tuzimek
Ocena 6,0
Inwestowanie w... Karol Gąsior, Rafał...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    20
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    2
  • PILNE Lektury Posiadanych Tytułów
    1
  • Business
    1
  • Nie posiadam
    1
  • 2017
    1
  • Sprzedaż - do przeczytania
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki SMART CALLING. Skuteczna sprzedaż przez telefon


Podobne książki

Przeczytaj także