Learning Libgdx Game Development
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Learning Libgdx Game Development
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing Ltd.
- Data wydania:
- 2013-09-01
- Data 1. wydania:
- 2013-09-01
- Liczba stron:
- 369
- Czas czytania
- 6 godz. 9 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9781782166047
- Tagi:
- libgdx java android gry framework informatyka programowanie
Game development is a field of interdisciplinary skills, which also makes it a very complex topic in many respects. One decision that usually needs to be made at the beginning of a game development processis to define the kind of computer system or platform the game will be developed for. This does not pose any problems in general but as soon as the game should also be able to run on multiple platforms it will become a developer’s nightmare to maintain several distinct copies of the same game. This is where the libGDX multi-platform game development framework comes to the rescue!
"Learning Libgdx Game Development" is a practical, hands-on guide that provides you with all the information you need to know about the libGDX framework as well as game development in general so you can start developing your own games for multiple platforms. You will gradually acquire deeper knowledge of both, libGDX and game development while you work through twelve easy-to-follow chapters.
"Learning Libgdx Game Development" will walk you through a complete game development cycle by creating an example game that is extended with new features over several chapters. These chapters handle specific topics such as organizing resources, managing game scenes and transitions, actors, a menu system, using an advanced physics engine and many more. The chapters are filled with screenshots and/or diagrams to facilitate comprehension.
"Learning Libgdx Game Development" is the book for you if you want to learn how to write your game code once and run it on a multitude of platforms using libGDX.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.
Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.
Pokaż mimo to