Learning Libgdx Game Development

Okładka książki Learning Libgdx Game Development
Andreas Oehlke Wydawnictwo: Packt Publishing Ltd. informatyka, matematyka
369 str. 6 godz. 9 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Learning Libgdx Game Development
Wydawnictwo:
Packt Publishing Ltd.
Data wydania:
2013-09-01
Data 1. wydania:
2013-09-01
Liczba stron:
369
Czas czytania
6 godz. 9 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781782166047
Tagi:
libgdx java android gry framework informatyka programowanie
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Okładka książki The Blocksize War: The battle over who controls Bitcoin’s protocol rules Paperback Jonathan Bier, Jonathan Bier
Ocena 8,0
The Blocksize ... Jonathan Bier, Jona...
Okładka książki Spark: The Definitive Guide Bill Chambers, Matei Zaharia
Ocena 7,0
Spark: The Def... Bill Chambers, Mate...
Okładka książki Haskell Programming From First Principles Christopher Allen, Julie Moronuki
Ocena 10,0
Haskell Progra... Christopher Allen, ...
Okładka książki Introducing Microsoft Power BI Ferrari Alberto, Russo Marco
Ocena 6,0
Introducing Mi... Ferrari Alberto, Ru...
Okładka książki Async Remote Andrzej Krzywda, Robert Pankowecki
Ocena 7,3
Async Remote Andrzej Krzywda, Ro...
Okładka książki Oracle Certified Professional Java SE 8 Programmer II Study Guide: Exam 1Z0-809 Jeanne Boyarsky, Scott Selikoff
Ocena 6,7
Oracle Certifi... Jeanne Boyarsky, Sc...
Okładka książki C++ Today: The Beast Is Back Gašper Ažman, Jon Kalb
Ocena 7,0
C++ Today: The... Gašper Ažman, Jon K...
Okładka książki Elasticsearch Server Rafał Kuć, Marek Rogoziński
Ocena 7,0
Elasticsearch ... Rafał Kuć, Marek Ro...
Okładka książki Pro JPA 2, 2nd Edition Mike Keith, Merrick Schincariol
Ocena 7,7
Pro JPA 2, 2nd... Mike Keith, Merrick...
Okładka książki Sass and Compass in Action Chris Eppstein, Brandon Mathis, Wynn Netherland, Nathan Weizenbaum
Ocena 7,0
Sass and Compa... Chris Eppstein, Bra...
Reklama

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
586
65

Na półkach:

Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.

Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.

Pokaż mimo to

0
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Learning Libgdx Game Development


Reklama
zgłoś błąd