Learning Libgdx Game Development

Andreas Oehlke Wydawnictwo: Packt Publishing Ltd. informatyka, matematyka
369 str.
Tytuł oryginału:
Learning Libgdx Game Development
Data wydania:
2013-09-01
Data 1. wydania:
2013-09-01
Liczba stron:
369
Język:
angielski
ISBN:
9781782166047
Wydawnictwo:
Packt Publishing Ltd.
Tagi:
libgdx java android gry framework informatyka programowanie
Tytuł oryginału:
Learning Libgdx Game Development
Kategoria:
informatyka, matematyka
Data wydania:
2013-09-01
Liczba stron:
369
Język:
angielski
ISBN:
9781782166047
Tagi:
libgdx java android gry framework informatyka programowanie
Średnia ocen
8,0 / 10
2 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [1]

Sortuj:
551
58

Na półkach:

Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.

Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Programowanie
    1
  • Chcę przeczytać
    1
  • Pomoce
    1
  • Informatyka
    1
  • English
    1
  • Posiadam
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Learning Libgdx Game Development


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd