Doktryna Jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu

Andrzej Jacek Blikle poradniki 544 str.
Data wydania:
2013-07-08
Data 1. wyd. pol.:
2013-07-08
Liczba stron:
544
Język:
polski
ISBN:
9788324692712
Wydawnictwo:
Andrzej Blikle
Kategoria:
poradniki


Data wydania:
2013-07-08
Liczba stron:
544
Język:
polski
ISBN:
9788324692712
Wydawnictwo:
Andrzej Blikle
Kategoria:
poradniki

Średnia ocen
8,4 / 10
27 ocen 8 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Kup książkę

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
8,4 / 10
27 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [13]

Sortuj:
1312
203

Na półkach: , ,

"Doktryna jakości" przez długi czas była moim wyrzutem sumienia. Zaczęłam tę książkę czytać około roku temu. Na początku zachwyciłam się ideami, które są w niej opisane i czytanie szło szybko, ale w okolicach 90% na chwilę ją odłożyłam. I tak pozostała odłożona przez rok, zerkając na mnie z półki.

Aż w końcu kilka dni temu znów wzięłam ją do ręki i stwierdziłam, że jest to...

więcej Pokaż mimo to

109
12

Na półkach:

Elementarz zarządzania. Pozycja obowiązkowa.

Pokaż mimo to

278
101

Na półkach: ,

Doktrynę Jakości po prostu trzeba przeczytać... ale później do niej wracać, wracać, wracać i wdrażać w życie! Istne kompendium wiedzy o inteligentnym zarządzaniu, motywacji i ogólnie podejściu do wielu spraw nie tylko biznesowych. Szczerze polecam!

PS. Co najważniejsze, bo nie wszyscy wiedzą... książka jest dostępna na stronie autora w PDF za free!

Pokaż mimo to

Reklama
136
135

Na półkach: ,

Bardzo dobry wstęp do TQM. Bogata bibliografia, książka napisana w sposób "naukowy" (w przeciwieństwie do licznych w tej dziedzinie "poradników").

Pokaż mimo to

215
188

Na półkach: , ,

Polecam. Książka stosunkowo krótka, stanowi treściwą oraz skuteczną próbę wdrożenia doktryny jakości wzorowanej na metodologii japońskiej jak six sigma.
Pan Blikle pokazuje, że każdy proces w firmie może i powinien być z upływem czasu ulepszany

Pokaż mimo to

757
15

Na półkach: ,

Uwaga dla przyszłych czytelników tej książki. O ile w pierwszej części jest intrygująco i lekko o tyle druga część (powiedzmy ostatnia ćwiartka) jest już bardzo konkretna, z rozbudowanymi przykładami, sporo ilością tabelek i szczegółowych opisów. Zdecydowanie część praktyczna jest materiałem, do którego każdy czytelnik będzie wracał, jeśli podejmie próbę wdrożenia TQM w...

więcej Pokaż mimo to

594
475

Na półkach:

Coraz częściej i głośniej mówi się w Polsce o braku klasy wielu naszych menadżerów. O “feudalnym” modelu zarządzania, w którym jest ekonom i podwłądni. Ekonom może wszystko, zaś podwładni pokornie znoszą jego fanaberie. Atmosfera w firmach na tym cierpi, ludzie są nielojalni, przełożeni tę nielojalność widzą i reagują na nią złością i lękiem. Rodzi to bunt i stres u obu...

więcej Pokaż mimo to

1822
81

Na półkach: ,

To lektura obowiązkowa dla wszystkich menadżerów.

Pokaż mimo to

8
2

Na półkach:

Bardzo dobra, rzeczowa pozycja, ale przede wszystkim mądrze napisana przez człowieka z dużym doświadczeniem. Polecam serdecznie

Pokaż mimo to

749
60

Na półkach: ,

Świetnie napisana "cegła" opisujące model jakości promowamy przez autora. Wieloletnie doświadczenie autora w obszarze zarządzania jakością jest wyczuwalne w treści tej pozycji. Polecam ją wszystkim, którzy rozpoczynają przygodę z zarządzaniem w praktyce. Jednak w celu jej dobrego zrozumienia wymagana jest praktyka w zarządzaniu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    311
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    35
  • Teraz czytam
    26
  • Ulubione
    6
  • Do kupienia
    4
  • Biznes
    4
  • Chcę w prezencie
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • Ebook
    2

Reklama

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Andrzej Jacek Blikle Doktryna Jakości. Rzecz o skutecznym...
Andrzej Jacek Blikle Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym...
Reklama
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd