Marketingowe badania bezpośrednie zastosowania
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2005-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-01-01
- Liczba stron:
- 220
- Czas czytania
- 3 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8372514844
Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z:podstawową wiedza o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich, przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich, procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie),zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych, możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań.Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji.Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.Autorami są pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, Akademii Ekonomicznej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE