forum Oficjalne Aktualności
15 cykli książkowych na długie jesienne wieczory
Niedawno przestawialiśmy czas w zegarkach. Dzień zaczyna się wcześniej, za to już o g. 17.00 na ulicach robi się ciemno. Na długie wieczory polecamy lekturę, która szybko się nie skończy. Oto cykle książkowe składające się z wielu tomów – serie fantastyczne, sagi historyczne, powieści z wątkiem kryminalnym oraz te z gatunku literatury pięknej.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [31]
W tym roku wywarły na mnie ogromne wrażenie ksiązki Jakuba Szamałka, cykl: Ukryta sieć oraz seria Kolory zła Małgorzaty Oliwii Sobczak. Jeśli ktoś nie czytał to polecam z całego serca.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPolecam cykl Sergiusza Piaseckiego - Trylogia Złodziejska tj. Jabłuszko; Spojrzę ja w okno ; Nikt nie da nam zbawienia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDla młodzieży: Przygody Trzech Dedektywów, sygnowane nazwiskiem Alfreda Hitchcocka. 42 książki dobrej zabawy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZdecydowanie Mroczna Wieża. Książki wciągające, idealne zarówno dla fanów fantasy jak i sci-fi. Można cykl podsumować słowami nieoczywisty i wciągający.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTam, gdzie zawracają bociany bociany Joanny Jagieło to książka godna polecenia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa która ma alergię na wszelkie romanse i wątki romantyczne zakochałam się w "Obcej" Diany Gabaldon ;-) Także polecam :-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMi też, ale trzeba pamiętać iż każdy czytelnik ma swój gust i nie wiadomo na kogo się trafi...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten posta może cykl o Żniwiarzu Pauliny Hendel? Pusta noc Czerwone słońce Trzynasty księżyc Droga dusz Może trochę młodzieżowa, ale wciągająca historia Magdy, Żniwiarzy i naszych słowiańskich nocnych mar i dziwów
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nie polecam. Paulina Hendel jest autorką cholernie wtórną i nie uczącą się na błędach poprzednich książek.
"Pusta noc" to 4. najgorsza książka jaką czytałem w 2019 roku (odsyłam do mojej recenzji). "Zapomniana księga" jest równie fatalna, aczkolwiek to są słabe książki.
A słowiańskość Hendel jest absolutnie zerowa. Jedyne co jest tam słowiańskiego, to nazwy potwór i jeden,...
Żeby przepędzić jesienną chandrę zabrałam się za serię o Weronice Biankowskiej, świetna humorystyczna fantastyka. Szczególnie czekałam na nowy tom:
Ja, ocalona