-
ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik230
-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński40
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant13
Cytaty z tagiem "firma" [22]
[ + Dodaj cytat]Tysiąc prawdziwych fanów to pierwszy krok, bez względu na to, czy chcesz zarabiać 100 tysięcy dolarów rocznie, czy stworzyć kolejną firmę w rodzaju Ubera.
Twój projekt musi odzwierciedlać charakter firmy, którą ma identyfikować.
Logo nie musi wyrażać tego, czym się firma zajmuje, w sposób dosłowny. Kiedy jednak to robi - zwłaszcza jeśli odbywa się to w odpowiednio subtelny sposób - może odnieść prawdziwy sukces.
To, co zawsze urzeka mnie w kreteńskich firmach, to ich rodzinne korzenie, podtrzymywanie tradycji, walka o zachowanie własności z dziada pradziada.
Firma z trybu "siedź cicho i nie wychylaj się, to żaden polityk się nie zainteresuje, czym się zajmujesz" przeszła w tryb "wyglądaj na zajętego, żeby jakiś polityk nie zainteresował się, czym się zajmujesz".
Jeśli wybierze się właściwych ludzi do pracy, to można spokojnie zostawić firmę w ich rękach, bo nawet gdy szefa nie ma, wszystko idzie gładko.
Ograniczony kapitalista i ograniczony związkowiec mają dokładnie takie same poglądy na temat istoty firmy. Nie zgadzają się tylko w kwestii podziału kasy.
Ludzie intuicyjnie wiedzą, jak obsługiwać blat biurka. Jeśli wchodzisz do biura, na biurku leżą papiery. Te na wierzchu są najważniejsze. Ludzie potrafią zmieniać priorytety. Jednym z powodów, dla których opieramy nasze komputery na przenośniach takich jak biurko, jest to, że możemy wykorzystać doświadczenia, które ludzie już mają.
Żeby osiągnąć sukces jako pracodawca, potrzebne jest zrozumienie, czym employer branding jest. I czym na pewno nie jest.
-To po co to wszystko, nabożeństwa, śpiewania?
-Bo rozkręciliśmy firmę. Ludzie myślą, że jest im to potrzebne do zbawienia. A my nie wyprowadzamy ich z błędu.