Lepszy Pracodawca
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi.
- Wydawnictwo:
- Helion, Onepress
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 240
- Czas czytania
- 4 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328354227
- Tagi:
- employer branding EB EBMasters marketing komunikacja rekrutacja human resources biznes manager zarządzanie marka pracodawcy wizerunek
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś
Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Zajrzyj na http://lepszypracodawca.pl/
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 33
- 32
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Świetna książka, must-have każdego EBowca, HRowca, marketingowca, w sumie każdego pracodawcy 😀 Inspirujące przykłady, ciekawa treść, wiedza przekazana w sposób prosty i przyjazny czytelnikowi. Dzięki niej odświeżyłam reklamy: Kierowcy tira -Adar, teledysk Ery Tapicera, starą reklamę marki Intel czy odkurzacza Zelmer Jupiter. Tym razem ujrzałam w nich drugie - EBowe - dno. Książka trafi również do zupełnego laika! Czekam na kolejną, w której zostanie przedstawiona rzeczywistość BANI. I jak miło - autorka też pochodzi z Legnicy😉
Świetna książka, must-have każdego EBowca, HRowca, marketingowca, w sumie każdego pracodawcy 😀 Inspirujące przykłady, ciekawa treść, wiedza przekazana w sposób prosty i przyjazny czytelnikowi. Dzięki niej odświeżyłam reklamy: Kierowcy tira -Adar, teledysk Ery Tapicera, starą reklamę marki Intel czy odkurzacza Zelmer Jupiter. Tym razem ujrzałam w nich drugie - EBowe - dno....
więcej Pokaż mimo toSuper, że powstała kolejna książka mówiąca o Employer Brandingu i wyjaśniająca czym on właściwie jest. Autorka zbiera przykłady z rynku polskiego ciekawych aktywności pracodawców, działań, kampanii, opisuje własne przemyślenia. Dobra powtórka dla osób „będących w branży”, a dla osób rozpoczynających przygodę z #EB 👉🏻 intro do tematu 🙃
Super, że powstała kolejna książka mówiąca o Employer Brandingu i wyjaśniająca czym on właściwie jest. Autorka zbiera przykłady z rynku polskiego ciekawych aktywności pracodawców, działań, kampanii, opisuje własne przemyślenia. Dobra powtórka dla osób „będących w branży”, a dla osób rozpoczynających przygodę z #EB 👉🏻 intro do tematu 🙃
Pokaż mimo to"Wszystko zaczyna sie od Ciebie" - tak autorka podkresla wage codziennych dzialan dzialu HR i jego kontaktu z kandydatem i pracownikiem. Dziekuje Zyto za zebranie w jednej ksiazce Twoich wnioskow z 14letniej pracy nt. candidate experience, synergii marek, budowaniu strategii EB.
"Wszystko zaczyna sie od Ciebie" - tak autorka podkresla wage codziennych dzialan dzialu HR i jego kontaktu z kandydatem i pracownikiem. Dziekuje Zyto za zebranie w jednej ksiazce Twoich wnioskow z 14letniej pracy nt. candidate experience, synergii marek, budowaniu strategii EB.
Pokaż mimo toZyta Machnicka to uosobienie EB w Polsce. To dzięki niej wielu pracodawców poprzez swoje działy HR polepszyły się dla swoich pracowników. Książka zawiera wiele przykładów, pozwala zrozumieć również osobom niezwiązanym z branża podstawowe działanie EB. Czekam na kontynuację, szczególnie że Książka powstała przed pandemią, a ostatni rok wywrócił do góry nogami wiele mechanizmów w firmach jak i na rynku rekrutacyjnym.
Zyta Machnicka to uosobienie EB w Polsce. To dzięki niej wielu pracodawców poprzez swoje działy HR polepszyły się dla swoich pracowników. Książka zawiera wiele przykładów, pozwala zrozumieć również osobom niezwiązanym z branża podstawowe działanie EB. Czekam na kontynuację, szczególnie że Książka powstała przed pandemią, a ostatni rok wywrócił do góry nogami wiele...
więcej Pokaż mimo toKsiążka "Lepszy pracodawca" to wszystko co musisz wiedzieć, aby jeszcze dziś lepiej rekrutować kandydatów, utrzymać i zaangażować swoich pracowników oraz budować poczucie przynależności i dumę z Waszego miejsca pracy
Książka "Lepszy pracodawca" to wszystko co musisz wiedzieć, aby jeszcze dziś lepiej rekrutować kandydatów, utrzymać i zaangażować swoich pracowników oraz budować poczucie przynależności i dumę z Waszego miejsca pracy
Pokaż mimo toBardzo dobra książka. Krótka, merytoryczna, konkretna. Dla osób z HR stanowi idealne uporządkowanie wiedzy o EB, dla osob spoza HR nakreśla, czym jest EB i dlaczego warto podjąć się tego typu działań. Zdecydowanie polecam! Oby więcej takich książek na naszym polskim rynku czytelniczym :)
Bardzo dobra książka. Krótka, merytoryczna, konkretna. Dla osób z HR stanowi idealne uporządkowanie wiedzy o EB, dla osob spoza HR nakreśla, czym jest EB i dlaczego warto podjąć się tego typu działań. Zdecydowanie polecam! Oby więcej takich książek na naszym polskim rynku czytelniczym :)
Pokaż mimo toBardzo ciekawa i potrzebna na rynku książka z zakresu employer brandingu/marki pracodawcy. Skierowana do biznesu a nie tylko do HR. Ciekawe przykłady z rynku, dużo inspiracji i konkretnych pomysłów na działanie. Lekko napisana, szybko się ją czyta - bardzo polecam.
Bardzo ciekawa i potrzebna na rynku książka z zakresu employer brandingu/marki pracodawcy. Skierowana do biznesu a nie tylko do HR. Ciekawe przykłady z rynku, dużo inspiracji i konkretnych pomysłów na działanie. Lekko napisana, szybko się ją czyta - bardzo polecam.
Pokaż mimo toŚwietnie przedstawione zagadnienia z zakresu EB.
Bardzo przejrzyście i od samych podstaw.
Świetnie przedstawione zagadnienia z zakresu EB.
Pokaż mimo toBardzo przejrzyście i od samych podstaw.
Książka Zyty jest świetną lekturą dla ludzi zainteresowanych tematyką rekrutacji i wizerunku pracodawcy. Powinni po nią sięgnąć również członkowie zarządów organizacji, żeby zobaczyć, że synergia marek może dać rzeczywisty zysk w biznesie.
Książka Zyty jest świetną lekturą dla ludzi zainteresowanych tematyką rekrutacji i wizerunku pracodawcy. Powinni po nią sięgnąć również członkowie zarządów organizacji, żeby zobaczyć, że synergia marek może dać rzeczywisty zysk w biznesie.
Pokaż mimo to