Filtry
Książki w biblioteczce [421]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Okładka książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Bakalarska-Stankiewicz Justyna
Średnia ocen:
7,1 / 10
15 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 43 Opinie: 7
Okładka książki Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Paweł Cengiel
Średnia ocen:
8,0 / 10
3 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 15 Opinie: 1
Okładka książki Praktyka brandingu Maciej Tesławski
Średnia ocen:
7,7 / 10
18 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 114 Opinie: 1
Okładka książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki Maciej Tesławski
Średnia ocen:
7,3 / 10
18 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 106 Opinie: 1
Okładka książki Techniki promocji sprzedaży Maciej Tesławski
Średnia ocen:
8,0 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 25 Opinie: 0
Okładka książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków Jarek Szczepański
Średnia ocen:
7,9 / 10
9 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 43 Opinie: 3
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Marcus Sheridan
Przeczytał:
2024
Okładka książki Sprzedawaj więcej Kamila Kruk, Marcin Osman
Średnia ocen:
6,2 / 10
25 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 80 Opinie: 4
Okładka książki Strategiczne podejście do działania w social mediach Anna Ledwoń-Blacha
Średnia ocen:
8,0 / 10
12 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 31 Opinie: 1
Okładka książki Kręć filmy, które wciągają! Steve Stockman
Średnia ocen:
6,6 / 10
10 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 32 Opinie: 1
Okładka książki Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm Jim Collins
Średnia ocen:
7,6 / 10
167 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1407 Opinie: 26
Okładka książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Steve Blank, Bob Dorf
Średnia ocen:
7,1 / 10
56 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 572 Opinie: 6
Okładka książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz
Średnia ocen:
7,1 / 10
28 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 107 Opinie: 3
Okładka książki Biblia e-Biznesu 3.0 Maciej Dutko
Średnia ocen:
8,4 / 10
10 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 68 Opinie: 3
Okładka książki Your first 100 million Daniel Pena
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 10 Opinie: 0
Okładka książki A Guide to the Good Life: The Ancient Art of Stoic Joy William B. Irvine
Średnia ocen:
7,9 / 10
15 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 84 Opinie: 2
Okładka książki Think and grow rich Napoleon Hill
Średnia ocen:
6,6 / 10
8 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 69 Opinie: 0
Okładka książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Verne Harnish
Średnia ocen:
7,8 / 10
14 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 137 Opinie: 1