rozwińzwiń

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Marcus Sheridan
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Marcus Sheridan Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
404 str. 6 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer, 2nd Edition, Revised and Updated
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2021-04-16
Data 1. wyd. pol.:
2021-04-16
Liczba stron:
404
Czas czytania
6 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382310559
Tłumacz:
Monika Malcherek
Tagi:
inbound marketing Marketing i PR Sprzedaż Konsument tworzenie treści dystrybucja treści prowadzenie konwersacji
Średnia ocen

8,5 8,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,5 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
52
17

Na półkach: ,

Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.

Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.

Pokaż mimo to

avatar
404
35

Na półkach:

Świetna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.

Świetna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.

Pokaż mimo to

avatar
51
38

Na półkach:

Jedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.

Wyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓

Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na rynku".
"Bo mamy najlepsze narzędzia".
Bla bla bla.
Gdy słyszysz to często, wszystko to składa się w jeden wieki bełkot.

Ja stosuję zasadę z książki "Co chce wiedzieć Klient".

Nota bene - to książka, którą poleca Łukasz Połubianko, prelegent Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży (Marcin Grela).
Podczas swojej prelekcji ta książka znalazła się nawet na jednym ze slajdów Pana Łukasza z rekomendacją jako jedna z najlepszych, które przeczytał w ostatnich latach.

⭐ Jak odpowiedzieć, gdy Klient pyta:
Dlaczego mamy wybrać Pana firmę?

Posłużę się cytatem z książki:

📚 Jeśli mam być zupełnie szczery, być może nie wcale nie jesteśmy dla pana najlepszym wyborem. Rozmawialiśmy o pani potrzebach i pani sytuacji, opisałem również to, co możemy zaoferować, żeby te oczekiwania spełnić. Rozmawiała Pani o tym też z innymi firmami. Zna Pani ich i nasze ceny. To oznacza, że prawdopodobnie nieźle się Pani orientuje w naszych ofertach. A więc pytanie jest takie: Czy na podstawie tego wszystkiego, czego się pani dowiedziała, czuje pani, że to nasza firma będzie dla pani najlepszym rozwiązaniem?

Jedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.

Wyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓

Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
161
80

Na półkach: ,

Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.

Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.

Pokaż mimo to

avatar
100
20

Na półkach:

Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.

Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.

Pokaż mimo to

avatar
51
19

Na półkach:

Jeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Książkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁

Jeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Książkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁

Pokaż mimo to

avatar
1100
905

Na półkach: , , ,

Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.

Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    128
  • Przeczytane
    37
  • Teraz czytam
    8
  • Posiadam
    6
  • Ebooki
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Biznes
    1
  • 🎧 Chcę odsłuchać - Legimi
    1
  • Rozwój/Biznes
    1
  • Kupić napewno
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także