Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer, 2nd Edition, Revised and Updated
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2021-04-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-04-16
- Liczba stron:
- 404
- Czas czytania
- 6 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788382310559
- Tłumacz:
- Monika Malcherek
- Tagi:
- inbound marketing Marketing i PR Sprzedaż Konsument tworzenie treści dystrybucja treści prowadzenie konwersacji
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów
i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają),które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
- Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
- Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach
i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
- Roger C. Parker
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 128
- 37
- 8
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.
Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.
Pokaż mimo toŚwietna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.
Świetna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.
Pokaż mimo toJedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.
Wyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓
Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na rynku".
"Bo mamy najlepsze narzędzia".
Bla bla bla.
Gdy słyszysz to często, wszystko to składa się w jeden wieki bełkot.
Ja stosuję zasadę z książki "Co chce wiedzieć Klient".
Nota bene - to książka, którą poleca Łukasz Połubianko, prelegent Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży (Marcin Grela).
Podczas swojej prelekcji ta książka znalazła się nawet na jednym ze slajdów Pana Łukasza z rekomendacją jako jedna z najlepszych, które przeczytał w ostatnich latach.
⭐ Jak odpowiedzieć, gdy Klient pyta:
Dlaczego mamy wybrać Pana firmę?
Posłużę się cytatem z książki:
📚 Jeśli mam być zupełnie szczery, być może nie wcale nie jesteśmy dla pana najlepszym wyborem. Rozmawialiśmy o pani potrzebach i pani sytuacji, opisałem również to, co możemy zaoferować, żeby te oczekiwania spełnić. Rozmawiała Pani o tym też z innymi firmami. Zna Pani ich i nasze ceny. To oznacza, że prawdopodobnie nieźle się Pani orientuje w naszych ofertach. A więc pytanie jest takie: Czy na podstawie tego wszystkiego, czego się pani dowiedziała, czuje pani, że to nasza firma będzie dla pani najlepszym rozwiązaniem?
Jedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.
więcej Pokaż mimo toWyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓
Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na...
Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.
Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.
Pokaż mimo toJedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.
Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.
Pokaż mimo toJeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Książkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁
Jeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Pokaż mimo toKsiążkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁
Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.
Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.
Pokaż mimo to