Międzynarodowe badania marketingowe

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320815169
liczba stron
304
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W książce zostały przedstawione podstawowe megatrendy rozwoju współczesnej gospodarki światowej, definicje kultury i problemy związane z jej operacjonalizacją, procedury prowadzenia międzynarodowych badań marketingowych opartych na źródłach wtórnych i pierwotnych, w tym zagadnienia ekwiwalencji oraz wyboru metod, technik i narzędzi badawczych.

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd