Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie

Wydawnictwo: C.H. Beck
7,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
8373874429
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumnety pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzystywane przez przedsiębiorców.

 

Brak materiałów.
książek: 405
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 13 kwietnia 2012

Książka, która bardzo dobrze przygotowuje do egzaminu z marketingu relacji. Porusza ważne zagadnienia nie tylko od strony teoretycznej, ale także i praktycznej.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Życie stewardesy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice

Stewardesa musi dobrze wyglądać. Szpilki, spięte włosy, pełny makijaż, zadbane paznokcie i jednolity strój dla całej załogi – takie są standardy i jes...

zgłoś błąd zgłoś błąd