Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie

Okładka książki Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
Jacek Otto Wydawnictwo: C. H. Beck biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Język:
polski
ISBN:
8373874429
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Metody zarządzania marketingowego Jacek Otto, Łukasz Sułkowski
Ocena 0,0
Metody zarządz... Jacek Otto, Łukasz ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
249
106

Na półkach: ,

Książka, która bardzo dobrze przygotowuje do egzaminu z marketingu relacji. Porusza ważne zagadnienia nie tylko od strony teoretycznej, ale także i praktycznej.

Książka, która bardzo dobrze przygotowuje do egzaminu z marketingu relacji. Porusza ważne zagadnienia nie tylko od strony teoretycznej, ale także i praktycznej.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    13
  • Przeczytane
    2
  • marketing
    1
  • Posiadam
    1
  • Studia i praca
    1
  • Biznes / marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie


Podobne książki

Przeczytaj także