Public relations - Black Sam
210 str.
3 godz. 30 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Oficyna Ekonomiczna
- Data wydania:
- 2003-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2003-01-01
- Liczba stron:
- 210
- Czas czytania
- 3 godz. 30 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8389355000
Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.
Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.
I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.
Dowiadujemy się czym jest Public Relations, jaki wpływa ma (lub powinno mięć) na zarządzanie firmą, czym się różni od marketingu, jakie korzyści przynosi dla firmy i dlaczego warto inwestować w ten obszar.
Jedyne co było na mały minus, to pewien niedosyt, których odczuwałem czytając opisy konkretnych przypadków działań Public Relations. Fajnie byłoby móc poznać alternatywne drogi jakie były rozważane podczas planowania danej strategii, a nie tylko krótki opis wdrożenia i osiągnięte efekty.
Ale takie rzeczy to już chyba tylko w praktyce, a nie z książek :)
Polecam.
Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
więcej Pokaż mimo toW sam raz na początek przygody z tematem.
Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.
I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.
Dowiadujemy...