Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Public relations - Black Sam

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
6,33 (6 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
3
6
0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8389355000
liczba stron
210
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego...

Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 64
Krzysztof | 2015-12-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 grudnia 2015

Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.

Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.

I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.

Dowiadujemy się czym jest Public Relations, jaki wpływa ma (lub powinno mięć) na zarządzanie firmą, czym się różni od marketingu, jakie korzyści przynosi dla firmy i dlaczego warto inwestować w ten obszar.

Jedyne co było na mały minus, to pewien niedosyt, których odczuwałem czytając opisy konkretnych przypadków działań Public Relations. Fajnie byłoby móc poznać alternatywne drogi jakie były rozważane podczas planowania danej strategii, a nie tylko krótki opis wdrożenia i osiągnięte efekty.

Ale takie rzeczy to już chyba tylko w praktyce, a nie z książek :)

Polecam.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Pieczara Gromów

Książka dość nierównomierna. Były momenty, które czytałam z zapartym tchem, podczas innych zaś przewracałam ze zniecierpliwieniem oczami. Zakończenie...

zgłoś błąd zgłoś błąd