Public relations - Black Sam

Okładka książki Public relations - Black Sam
Sam Black Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna biznes, finanse
210 str. 3 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Oficyna Ekonomiczna
Data wydania:
2003-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2003-01-01
Liczba stron:
210
Czas czytania
3 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
8389355000
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
61
25

Na półkach: ,

Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.

Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.

I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.

Dowiadujemy się czym jest Public Relations, jaki wpływa ma (lub powinno mięć) na zarządzanie firmą, czym się różni od marketingu, jakie korzyści przynosi dla firmy i dlaczego warto inwestować w ten obszar.

Jedyne co było na mały minus, to pewien niedosyt, których odczuwałem czytając opisy konkretnych przypadków działań Public Relations. Fajnie byłoby móc poznać alternatywne drogi jakie były rozważane podczas planowania danej strategii, a nie tylko krótki opis wdrożenia i osiągnięte efekty.

Ale takie rzeczy to już chyba tylko w praktyce, a nie z książek :)

Polecam.

Mogę spokojnie powiedzieć, że książka jest bardzo dobra.
W sam raz na początek przygody z tematem.

Trochę się obawiałem nadmiaru akademickiej teorii, ale autor mile mnie zaskoczył. Już po kilku stronach dostajemy serię przykładów zastosowania konkretnych działań Public Relation w praktyce.

I tak już jest przez całą książkę - teoria przeplata się z praktyką.

Dowiadujemy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    10
  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1
  • Literatura brytyjska 🇬🇧
    1
  • Nauki społeczne/ zagadnienia analityczne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Public relations - Black Sam


Podobne książki

Przeczytaj także