Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2003-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2003-01-01
- Liczba stron:
- 344
- Czas czytania
- 5 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8388840312
W roku 1998 ukazała się książka Sekretarka-asystentka kariera, zawód czy powołanie. Ogromne zmiany, jakie nastąpiły od tego czasu w wielu dziedzinach życia wywołały konieczność jej zaktualizowania, rozszerzenia i dostosowania do nowych potrzeb. Powstała zatem publikacja zatytułowana Sekretariat, czyli centrum informacyjne, w której Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek i markę firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia komórkowa, internet),korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Spis treści: Wstęp 1.Po co w firmie sekretariat 2. Co to jest sekretariat 3. Jaki jest ideał sekretarki-asystentki 4. Profesjonalizm sekretarki 5. Jak skutecznie szukać pracy 6. Odpowiedź na ofertę pracy 6.1. Kwestionariusz osobowy 6.2. List motywacyjny 6.3. Curriculum vitae 6.4. Referencje 7. Rozmowa kwalifikacyjna 8. świadectwo pracy 9. Umowa o pracę 10. Etapy adaptacji zawodowej 11. Sekretariat w strukturze organizacji firmy 12. Sekretariat w małej firmie prywatnej 13. Sekretariat w przedsiębiorstwie państwowym 14. Sekretariat w spółce akcyjnej 15. Sekretariat w administracji państwowej 16. Sekretariat w administracji samorządowej 17. Sekretariat w spółdzielni 18. Co wynika z regulaminu organizacyjnego 19. zakres czynności, czyli jakie masz obowiązki 20. Instrukcja kancelaryjna 21. Czynności kancelaryjne w sekretariacie 22. Fazy obiegu pism 23. Minimum na temat korespondencji 24. zarządzanie czasem 25. Szefowie i asystentki 26. Współpracownicy i interesanci 27. Rozmowy telefoniczne 28. Delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne 29. Sprawy kadrowe 30. Public relations 30.1. Jak porozumiewać się z otoczeniem 31. Odprawy, narady, konferencje 32. Nowoczesne technologie w biurze (Anna Olszewska) 33. Podsumowanie Bibliografia
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE