Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Książeczka zdrowia copywritera

Wydawnictwo: Helion
5,28 (18 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
2
6
5
5
6
4
2
3
1
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324603859
liczba stron
120
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Do kogo adresowana jest ta książka? Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (27)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 542
sinnerinc | 2014-06-27
Przeczytana: 24 czerwca 2014

Mała książeczka, którą bardzo szybko i całkiem przyjemnie się czyta. Generalnie specjalnie nic nowego lub zaskakującego w niej nie ma, jednakże język jest raczej łatwy w odbiorze (przynajmniej, jak sądzę, dla każdego kto zna angielski). Książeczka ze względu na rozmiar idealnie sprawdzi się w torbie czy plecaku, będąc pod ręką za każdym razem, jak będzie chwila wolnego (np. czekając na kogoś lub w przychodni).

książek: 2028
Monika | 2012-01-20
Na półkach: Z biblioteki, Przeczytane
Przeczytana: 20 stycznia 2012

"Książeczka zdrowia copywritera" to ciekawie przedstawiona wiedza z zakresu reklamy: slogan reklamowy, zadania poszczególnych pracowników zatrudnionych w agencjach, początki w reklamie, działanie i funkcjonowanie takiej agencji i przede wszystkim praktyczne porady, dla tych, którzy chcieliby zostać copywriterami. * Wszystko to jest przedstawione w humorystyczny i prosty sposób, na przykładach z pracy samego autora, bądź osób, które zna osobiście. Bez żadnych nazwisk, czy nazw firm.

Bardzo spodobała mi się forma książki: poszczególne etapy są jasno opisane, od poszukiwań pierwszej pracy, jako nieopierzeni marzyciele i zapaleńcy, po ciężką pracę w agencji, skończywszy na utworzeniu własnej firmy zajmującej się reklamą.

Ci, którzy nie są pewni, czy mają podążać taką ścieżką kariery, może ta książka zniechęcić- jest szczera do bólu; a ci, których nie zniechęciła, znajdą potwierdzenie i przekonają się, chociaż tylko teoretyczne, jak wyglądać będzie ich przyszła praca :)

Moja ocena:...

książek: 473
Renata | 2014-12-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 listopada 2014

Każda lektura z "branżuni" mnie rozczula, ale nie każda zachwyca i rozwija. Dorobek zawodowy pana Adriana robi wrażenie, natomiast jego zdolności do tworzenia literatury zdecydowanie nie.
"Kaiążeczka zdrowia.." to wg mnie kalka stereotypów i oczywistości z życia agencji reklamowej. Chwała autorowi za to, że szybko się czyta i nie trzeba wiele czasu spędzać nad tą średniej jakości pozycją.

książek: 421
qvciorka | 2016-11-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 67
ney | 2016-08-07
Na półkach: 2016, Przeczytane
Przeczytana: 15 lipca 2016
książek: 349
ultimate | 2016-01-28
Przeczytana: 31 stycznia 2016
książek: 221
Enfer | 2015-04-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 listopada 2014
książek: 101
Leehow | 2014-12-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 711
nir | 2014-11-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2014 rok
książek: 454
Nati | 2014-11-15
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 13 listopada 2014
zobacz kolejne z 17 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd