Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

C++ dla programistów gier. Wydanie II

Tłumaczenie: Przemysław Szeremiota
Wydawnictwo: Helion
9 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
C++ For Game Programmers (Second edition)
data wydania
ISBN
978-83-246-0967-3
liczba stron
479
słowa kluczowe
C++, programowanie
język
polski
dodał
bAzyl

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++ Popraw czytelność kodu i wydajność programów Zastosuj wzorce projektowe Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia....

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
Popraw czytelność kodu i wydajność programów
Zastosuj wzorce projektowe
Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia. Będąc programistą gier komputerowych, na pewno doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Jeśli chcesz, aby kolejna stworzona przez Ciebie gra spełniała oczekiwania nawet najbardziej wybrednych graczy, wykorzystaj język C++. Jego możliwości sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do tworzenia gier.

"C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach.

Podstawy języka C++
Korzystanie z szablonów
Obsługa wyjątków
Zarządzanie pamięcią
Poprawa wydajności aplikacji
Wzorce projektowe
Biblioteka STL
Stosowanie języków skryptowych
Zarządzanie obiektami
Serializacja
Dołącz do elitarnej grupy programistów gier komputerowych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (18)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 227
Dratron | 2015-02-09
książek: 111
Sebastian | 2011-08-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 577
asman | 2011-01-25
książek: 60
bAzyl | 2010-06-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 czerwca 2010
książek: 195
matt | 2016-05-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 111
Dave | 2016-04-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 255
matek19986 | 2016-02-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 408
Klio | 2015-12-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 137
embu | 2015-07-31
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 8 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd