rozwińzwiń

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo

Okładka książki Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Dariusz Puzyrkiewicz
Okładka książki Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2024-02-20
Data 1. wyd. pol.:
2024-02-20
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383227306
Średnia ocen

7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
163
124

Na półkach:

„Biblia webwritingu...” nie jest kolejną książką o sztucznej inteligencji, a autor nie pieje peanów na jej część. Jest to poradnik, z którego dowiecie się, jak pisać skuteczne teksty do Internetu. Czyli jakie te teksty mają być?

Powinny one wyróżniać się spośród innych i zachęcać do przeczytania ich, a co najważniejsze do podjęcia działania, które ma cel sprzedażowy. Jak to zrobić w czasach, kiedy mamy natłok informacji i ciężko jest przyciągnąć uwagę odbiorcy?

Są na to sprawdzone sposoby i właśnie takie podaje nam Pan Dariusz w swojej książce. Gdy pojawił się ChatGPT, wielu ludzi zaczęło się bać, że zabierze im on pracę. Sztuczna inteligencja jest w stanie stworzyć tekst niejednokrotnie dosyć dobry, ale to czynnik ludzki wygrywa w starciu o przyciągnięcie uwagi.

Dzisiejsza sprzedaż internetowa wygląda zupełnie inaczej niż kiedyś, teraz nie wystarczy zachwalać swojego produktu, jaki to on nie jest cudowny. To nic nie da, klient chce dowiedzieć się jakie korzyści płyną z zakupu danego produktu. Istotne jest, jak dana rzecz zmieni jego życie, lub jakich problemów pomoże się pozbyć.

Teraz trzeba sięgnąć głębiej do ukrytych potrzeb człowieka i uderzyć w jego emocjonalną stronę. Jak wiadomo, emocje odgrywają ważną rolę w życiu, jak się okazuje w sprzedaży również. Osoba, czytając dany tekst, musi poczuć, że ten produkt jest wart wydania jej pieniędzy, a ona w zamian otrzyma coś satysfakcjonującego.

Autor również zwraca uwagę na clickbaity i podaje kilka przykładów takich nagłówków. Pan Dariusz pokazuje, że nawet ze zwykłych clickbaitów można zrobić dobry użytek i przedstawia, jak stworzyć wartościowy nagłówek, który przyciągnie uwagę odbiorcy, a jednocześnie treść artykułu go nie rozczaruje.

Książka ta jest dobrą lekturą dla copywriterów, marketów oraz właścicieli sklepów internetowych. Dla osób próbujących wejść do świata copywritingu lub marketingu również okaże się wartościowa.

W książce przeczytacie o Steve Jobsie i jego sposobie na wypromowanie pierwszego iPhone, a także o Henrym Fordzie czy Franku Farrelly.

„Owszem, działamy pod wpływem emocji, ale nie jest to motywacja. Emocje popychają nas do działania i temu nie da się zaprzeczyć. Ta siła jest jednak ślepa. Gdy mówimy o działaniu, mamy na myśli realizację pewnego celu w wyniku serii konkretnych aktywności”.

Autor pisze w lekki i zrozumiały sposób, z dozą humoru, więc przyjemnie się czyta tę książkę. Dodatkowo mamy tutaj kilka cytatów z różnych części filmów z serii „Matrix” oraz wspomnienie innych filmów. Dla mnie ta książka była ciekawa i warta uwagi.

Dzięki niej zrozumiałam, jak autorzy tekstów reklamowych wpływają na nas i nasze wybory zakupowe oraz jak wygląda od kuchni tworzenie takich ofert. Autor jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem, więc poradnik, który stworzył, zawiera same konkrety i sprawdzone rozwiązania.

Polecam Wam zapoznać się z tą cieniutką książką, bo może właśnie dzięki wiedzy wyniesionej z niej uda Wam się zdobyć nowych klientów w Waszym sklepie lub biznesie usługowym.

„Biblia webwritingu...” nie jest kolejną książką o sztucznej inteligencji, a autor nie pieje peanów na jej część. Jest to poradnik, z którego dowiecie się, jak pisać skuteczne teksty do Internetu. Czyli jakie te teksty mają być?

Powinny one wyróżniać się spośród innych i zachęcać do przeczytania ich, a co najważniejsze do podjęcia działania, które ma cel sprzedażowy. Jak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    3
  • Przeczytane
    2
  • Serie
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Copywriting
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także