Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sztuka promocji. Czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę.

Wydawnictwo: Drukarnia Wydawnictw Naukowych S.A.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8390116901
liczba stron
250
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Plopcik

Skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od takich cech, jak oryginalność, polot czy inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł sztuki jest również konieczne. Zwłaszcza że tych pierwszych cech nie można się nauczyć. Celem książki jest dokonanie systematyzacji pojęć z dziedziny promocji i charakterystyka jej różnych form z punktu widzenia ich przydatności w konkretnych...

Skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od takich cech, jak oryginalność, polot czy inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł sztuki jest również konieczne. Zwłaszcza że tych pierwszych cech nie można się nauczyć. Celem książki jest dokonanie systematyzacji pojęć z dziedziny promocji i charakterystyka jej różnych form z punktu widzenia ich przydatności w konkretnych sytuacjach. Chodzi o to, by pokazać, że promocja to nie tylko reklama, ale także akwizycja, działania o charakterze public relations, czy uzupełniającym i dość nowa w Polsce forma - sponsoring. Książka dostarcza informacji na następujące tematy:- promocja jako element marketingu;- uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- promocja jako proces komunikowania się z rynkiem;- zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- kampanie promocyjno-reklamowe;- współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi;- image firmy.Pozycja adresowana jest do przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się profesjonalnie tym zagadnieniem.

 

źródło opisu: https://merlin.pl/sztuka-promocji-czyli-jak-najlep...(?)

źródło okładki: https://merlin.pl/sztuka-promocji-czyli-jak-najlep...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 11887
mariola | 2017-03-05
książek: 148
Plopcik | 2017-01-06
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd