Sztuka promocji. Czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Drukarnia Wydawnictw Naukowych S.A.
- Data wydania:
- 1998-05-07
- Data 1. wyd. pol.:
- 1998-05-07
- Liczba stron:
- 250
- Czas czytania
- 4 godz. 10 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8390116901
Skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od takich cech, jak oryginalność, polot czy inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł sztuki jest również konieczne. Zwłaszcza że tych pierwszych cech nie można się nauczyć. Celem książki jest dokonanie systematyzacji pojęć z dziedziny promocji i charakterystyka jej różnych form z punktu widzenia ich przydatności w konkretnych sytuacjach. Chodzi o to, by pokazać, że promocja to nie tylko reklama, ale także akwizycja, działania o charakterze public relations, czy uzupełniającym i dość nowa w Polsce forma - sponsoring. Książka dostarcza informacji na następujące tematy:- promocja jako element marketingu;- uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- promocja jako proces komunikowania się z rynkiem;- zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa;- kampanie promocyjno-reklamowe;- współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi;- image firmy.Pozycja adresowana jest do przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się profesjonalnie tym zagadnieniem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sztuka promocji. Czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę.
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE