Kreowanie marek z pasją

Okładka książki Kreowanie marek z pasją
Derek DayHelen Edwards Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Oficyna Ekonomiczna
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
8374840218
Średnia ocen

                6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
580
94

Na półkach: ,

Chociaż książka wydana w 2006 roku, treści nadal aktualne. Bardzo ciekawa koncepcja "wiary" w ujęciu marki. Na plus język oraz ilość diagramów. Dla studentów marketingu i PR może nic odkrywczego ale polecam jako uzupełnienie.

Chociaż książka wydana w 2006 roku, treści nadal aktualne. Bardzo ciekawa koncepcja "wiary" w ujęciu marki. Na plus język oraz ilość diagramów. Dla studentów marketingu i PR może nic odkrywczego ale polecam jako uzupełnienie.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    5
  • Pracownia
    1
  • Na naszym regale
    1
  • Moda
    1
  • Studia
    1
  • C.I -Wsz- sem2
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kreowanie marek z pasją


Podobne książki

Przeczytaj także