Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Wydawnictwo: Onepress
6 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
2
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324600441
liczba stron
312
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w...

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (19)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 34
eukruk | 2012-07-22
Na półkach: Przeczytane

Najlepsza książka o copywritingu, jaką przeczytałem. Sullivan odkrywa warsztat bez zbędnej autoprocji. Polecam każdemu, kto wiąże przyszłość z reklamą.

książek: 186
Łukasz Chrzanowski | 2013-05-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 maja 2013

Mega zawiedziony. Szkoda kasy i czasu na czytanie tego :(

książek: 65
pandorella | 2013-03-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 218
Anka | 2012-12-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 70
kris | 2011-07-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 1194
Karolina-i-Karol | 2011-01-07
Przeczytana: 2009 rok
książek: 8793
Chaoticreader | 2016-11-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 812
Skrzydełko | 2016-11-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Marlena | 2016-09-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 615
Karolina | 2014-12-02
zobacz kolejne z 9 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd