Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 312
- Czas czytania
- 5 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324600441
Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 17
- 15
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
UWAGA! Nie rezygnuj z tej książki tylko dlatego, że grafik totalnie ZAWALIŁ projekt okładki. Jeśli pytasz, czy warto? WARTO! Ale o tym, już poniżej. ;)
Książka leżała w rodzinnym domu przez lata, kurząc się na półce i odliczając czas do swojego całkowitego rozłożenia aż... w końcu chwyciłam za nią jako dorosła osoba zainteresowana szeroko pojętym marketingiem.
Zdecydowanie było to przeznaczenie i miłość od drugiego wejrzenia - od momentu, gdy przestałam patrzeć na tą okropną, niezachęcającą okładkę... Od momentu, w którym otworzyłam ją i w końcu zgłębiłam się w jej treść.
Wydawnictwo One Press wydając tę pozycję, strzeliło sobie w kolano. Ich grafik (i osoby, które zaakceptowały projekt) UŚMIERCIŁY książkę już na wstępie przez tak fatalny projekt, który nijak (naprawdę nijak!) ma się do treści, a tylko zachęca do... NIEKUPOWANIA, a wielka szkoda... Polecam Ci spojrzeć na okładki w języku angielskim i przekonać się, jak bardzo różnią się one od polskiego wydania.
Przechodząc do najważniejszego, czyli treści:
- Luka Sullivan to gość, którego naprawdę da się lubić i od którego da się równie wiele nauczyć. Posługuje się wieloma przykładami ponadczasowych reklam i kampanii, którym dzisiejsze media nie dorastają nawet do pięt... On nie tylko je pokazuje, on opiera na nich cały tekst i kolejne case-studies, co w połączeniu daje ŚWIETNY merytorycznie tekst!
- Słyszałeś kiedyś intrygujący spot radiowy? Ja też nie, ale dzięki tej książce wiem, że takie istnieją i co więcej, że da się takie tworzyć! Czytając przykłady, czułam, jakby Sullivan odkrył przede mną nieznaną mi dotąd Amerykę - nowy kontynent dobrych reklam radiowych. Ale, ale... Przeczytasz nie tylko ZASKAKUJĄCE materiały do radia czy prasy, ale również dowiesz się o GENIALNYCH spotach telewizyjnych, kampaniach outdorowych (tzw. ambient marketing) czy kreatywnych bilbordach. Możesz nie interesować się tym wszystkim, ale fragmenty z działu, na którym najbardziej Ci zależy, będą warte kupienia i przeczytania! Obiecuję!
- Książka ma swoje lata (naprawdę pokaźną sumkę na karku!) i nie można wymagać od niej, by była w pełni aktualna. Fragmenty i wskazówki, jak wygląda praca w agencji i jak ją uzyskać, polecam potraktować jako ciekawe spotkanie z "historią branży marketingowej". Nie ukrywam, że jest tego trochę w książce, ale zawsze można niektóre części pominąć i docenić te, które się nie zestarzały!
- Gorąco polecam zobaczyć na Youtubie reklamy, które przytacza autor! To niewiarygodnie cenny zasób przykładów, który powinien być obowiązkowo omawiany ze studentami na kierunkach związanych z marketingiem. Uczmy się od najlepszych, a najlepsze wcale nie musi być w czasach obecnych! Nawet zagwarantuję Ci, że najlepsze już było...
Długo wahałam się, czy ocenić książkę na 8 czy 9 gwiazdek, jednak uważam, że tak dobrą pozycję lepiej zawyżyć niż zaniżyć! Zdecydowanie POLECAM!
Jeśli jesteś zainteresowany_a PRAWDZIWYM marketingiem - za wszelką cenę zdobądź swój egzemplarz i przenigdy się z nim nie rozstawaj!
PS. Nikt nie zapłacił mi za tak pochlebną recenzję, to sprawka autora i tego, jak za jego sprawą zmienił się mój światopogląd świata reklam. Przeczytaj i z bólem serca uświadom sobie, ile FATALNYCH reklam codziennie Cię otacza. ;))
UWAGA! Nie rezygnuj z tej książki tylko dlatego, że grafik totalnie ZAWALIŁ projekt okładki. Jeśli pytasz, czy warto? WARTO! Ale o tym, już poniżej. ;)
więcej Pokaż mimo toKsiążka leżała w rodzinnym domu przez lata, kurząc się na półce i odliczając czas do swojego całkowitego rozłożenia aż... w końcu chwyciłam za nią jako dorosła osoba zainteresowana szeroko pojętym...
Mega zawiedziony. Szkoda kasy i czasu na czytanie tego :(
Mega zawiedziony. Szkoda kasy i czasu na czytanie tego :(
Pokaż mimo toNajlepsza książka o copywritingu, jaką przeczytałem. Sullivan odkrywa warsztat bez zbędnej autoprocji. Polecam każdemu, kto wiąże przyszłość z reklamą.
Najlepsza książka o copywritingu, jaką przeczytałem. Sullivan odkrywa warsztat bez zbędnej autoprocji. Polecam każdemu, kto wiąże przyszłość z reklamą.
Pokaż mimo to