Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326480010
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej...


Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy
między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem
skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają
wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły
i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o
swojej efektywności.


Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik
dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora,
przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i
wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie
problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz
warunkiem przetrwania.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd